طبق تجربهی من به عنوان یک کارآفرینان کمالگرا تمایل به اجرای ایدهها در کارآفرینان، بیش از توانشان برای پیادهسازی آنهاست و بعضی از این ایدهها ممکن است قابلیت تبدیل شدن به یک کسب و کار را نداشته باشند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، چگونه هر کارآفرینی میداند که کدام ایده را اجرایی و کدامیک را فراموش کند؟
برای هر ایده باید یکسری تجزیه و تحلیل و آنالیزهایی انجام شود تا قابلیت اجرایی آن قبل از آنکه تلاش و سرمایهگذاری افراد شروع شود مورد بررسی قرار گیرد. در ادامه توضیحاتی در ارتباط با همین تجزیه و تحلیلها آمده است.
بدنبال مکانی با رقیبهای کم باشید
موانع قانونی و حقوقی موجود را بررسی کنید.
بازارهای رو به رشد و میلیارد دلاری را بیابید
ایدههایی که صرفا خوبند را از ایدههایی که مستقیما با نیاز مشتری در ارتباطاند جدا کنید
پروژهای با منابع مالی در حیطه خودتان انتخاب کنید
حداقل کردن وابستگی سازمان
در دست داشتن مهارتهای لازم و تیم توانمند