با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اسلامی ایران و وزارت علوم و فناوری چین؛
برنامه تبادل دانشمندان جوان اجرایی شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، طبق همکاری میان معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری اسلامی ایران و وزارت علوم و فناوری جمهوری خلق چین، برنامه تبادل دانشمندان جوان بین این دو کشور اجرایی شد.

طبق همکاری میان معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری اسلامی ایران و وزارت علوم و فناوری جمهوری خلق چین، برنامه تبادل دانشمندان جوان بین این دو کشور اجرایی شد.
به گزارش دفتر ارتباطات و اطلاع رسانی بنیاد ملی نخبگان، برنامه تبادل دانشمندان جوان طی همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اسلامی ایران با وزارت علوم و فناوری چین اجرایی شده است.
براساس تفاهم همکاری صورت گرفته، محققین ایرانی با محوریت بنیاد ملی نخبگان می‌توانند از فرصت‌های مشارکت در این برنامه بهره‌مند شوند.
از جمله شرایط لازم برای دریافت حمایت مربوط به فعالیت در موسسات تحقیقاتی چین (به مدت شش ماه تا یک سال) سن محققین متقاضی باید کمتر از 45 سال و مدرک دکترا یا آنکه سابقه 5 سال کار تحقیقاتی داشته باشند.
مستعدین برتر متقاضی بهره‌مندی از تسهیلات فوق می‌توانند با مراجعه به وبگاه http://www.tysp.org/English/PositionList کلیه اطلاعات مربوط به این برنامه (اعم از مدارک مورد نیاز، نحوه ثبت درخواست همکاری، ...) را ملاحظه کنند. همچنین فرصت‌های پژوهشی پیشنهادی در بخش job list قابل مشاهده است.
متقاضیان پس از تکمیل فرم درخواست مربوطه و همچنین دریافت نامه موافقت (Letter of Consent) از موسسه مربوطه در چین برای همکاری، می‌توانند مدارک مذکور را حداکثر تا تاریخ 1396/6/31 در سامانه hamandishan.bmn.ir بارگذاری کنند تا اقدامات لازم توسط بنیاد ملی نخبگان برای بررسی درخواست‌های واصله و اعلام درخواست‌های مورد تایید به طرف چینی صورت گیرد.
در نهایت براساس اطلاعات تماس ذکر شده در سامانه فوق مراتب به مستعدین برتر اطلاع‌رسانی خواهد شد.