فیلم کوتاه داستانی «مهرآباد جنوبی» ساخته امین اشرفی دیپلم افتخار جشنواره AOF را از آنِ خود کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، «مهرآباد جنوبی» دیپلم افتخار بهترین فیلم کوتاه داستانی را در سیزدهمین جشنواره  AOF دریافت کرد. این  فیلم درباره جواد نوجوان علاقه‌مند به فوتبال است که چندان اشتیاقی به درس و کار ندارد و تمام وقت خود را صرف فوتبال می کند در پی یک مشاجره با پدر برای آنکه مورد توجه قرارگیرد و برای یک بار هم که شده دیده شود، خانه را ترک می کند و در شبی سرد و زمستانی به سوی سرنوشتی مبهم قدم برمی دارد.

مرحوم محمدرضا غیاث آبادی، محسن قصابیان، معصومه عزیزمحمدی، مجتبی شیرمحمدی، مهدی اشرفی،  احسان ملکی، هادی مقصودی کهن،  سمیرا حاجی فتحعلی  و مریم رحیمی بازیگران این فیلم هستند.

عوامل این فیلم عبارتند از فیلمنامه نویس: امین اشرفی (براساس داستان کوتاه «نارون» نوشته حامد حاجیان)، تهیه کننده، کارگردان و تدوینگر: امین اشرفی، مدیر تصویربرداری: بهروز بادروج، صدابردار: نادر تاج آبادی، صداگذاری: رضا حیدری، عرفان ابراهیمی، طراح صحنه ولباس: سمیرا حاجی فتحعلی، مدیرتولید: احسان ملکی‌راد.

سیزدهمین دوره جشنواره فیلم  Action On Film با همکاری و حمایت خبری پایگاه حمایت از فیلم کوتاه مستقل، از 17 تا 26  آگوست 2017 در لاس وگاس امریکا برگزار شد..