ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با دو مجله «سرآمد» و «دانش‌بنیان» در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات حضور دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، بیست و سومین جشنواره مطبوعات در حالی در حال برگزاری است و ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی با برپایی یک غرفه به معرفی دو مجله «سرآمد» و «دانش‌بنیان» می‌پردازد.
این غرفه تاکنون به پاتوقی برای جوانان، دانشجویان و کارآفرینان علاقه‌مند تهران و شهرهای مختلف تبدیل شده است که از بیست و سومین جشنواره مطبوعات بازدید به عمل می‌آوردند.
علاقه‌مندان با حضور در این غرفه علاوه بر مطالعه این دو نشریه اطلاعاتی در راستای شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت‌های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و همچنین بنیاد نخبگان کسب می‌کنند.
همچنین معاونت علمی در بخش دیگری از این جشنواره حضور پررنگی خواهد داشت که با همکاری محمد صاحبکار خراسانی رییس امور شرکت‌ها و مؤسسات دانش بنیان معاونت علمی است.
محمد صاحبکار خراسانی در کارگاهی با عنوان آشنایی با حمایت‌ها و فرآیند ارزیابی شرکت‌های دانش‌بنیان حضور خواهد داشت تا اهالی رسانه و مطبوعات به عنوان بازوی توسعه و فرهنگ‌سازی در این حوزه با این قوانین آشنا شوند.
مباحثی همچون نحوه حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، آیین نامه‌های اجرایی در این خصوص و دستورالعمل‌ها بخشی از موارد مطرح شده در این کارگاه است.
بیست و سومین جشنواره مطبوعات 5 تا 12 آبان ماه 96 در مصلی بزرگ تهران در حال برگزاری است که در این رویداد ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی نیز با دو نشریه «سرآمد» و «دانش بنیان» حضور خواهد داشت.
پایان پیام/