رئیس پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با اشاره به برنامه‌های آتی این پارک گفت: در صدد هستیم تا پارک فناوری پردیس را تبدیل به بزرگترین منطقه فناوری در میان کشورهای منطقه کنیم.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی فناوری و نوآوری به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مهندس مهدی صفاری‌نیا در مصاحبه با خبرنگار این مرکز گفت: با تاکید دولت « تدبیر و امید» بر ارتقای علم و فناوری و مراکز دانش‌بنیان که نشانه این امر بودجه اختصاص یافته به حوزه‌های علمی و فناوری است، برنامه‌های اجرایی پارک سرعت گرفته و پیش بینی می‌شود این پارک در آینده قادر به استقرار 1100 شرکت دانش‌بنیان باشد.

رئیس پارک فناوری پردیس ادامه داد: همچنین احداث پارک فناوری سلامت توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و احداث پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات توسط این معاونت با مشارکت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از جمله برنامه‌های آتی پارک فناوری پردیس به شمار می‌آیند.

وی گفت: «پارک فناوری پردیس به عنوان محیط استقرار کارآفرینان و یکی از نهادهای اجتماعی موثر در امر توسعه فناوری و به تبع آن، توسعه اقتصاد دانش مدار و اشتغال زایی عامل کلیدی برای موفقیت در توسعه اقتصادی کشور است.

صفاری نیا در پایان یادآور شد: هم اکنون اعضای خانواده پارک فناوری پردیس 130 شرکت دانش بنیان می‌باشد که با توجه به تاکید بر اشتغال، پیش‌بینی می‌شود، حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در پارک فناوری پردیس رشد چشمگیری یابد، بطوریکه در برنامه‌ریزی‌هایی که در حال تدوین است در آینده قادر به استقرار 1100 شرکت دانش‌بنیان در پارک فناوری پردیس خواهیم بود.