پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری

پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری

۹ مطلب در آبان ۱۳۹۲ ثبت شده است

تیم‌کوک از برابری در محیط کار می‌گوید

۱۸ آبان ۹۲ ، ۱۸:۰۵
مطمئنا فاکتورهای بسیاری در تبدیل شدن یک کمپانی به یک بنگاه اقتصادی قوی دخیل هستند. علاوه بر تولید محصولات پیش‌رو و خلاقانه در زمینه‌ی فناوری‌های نوین، آنچه که شرکت‌های بزرگی همچون اپل،گوگل و مایکروسافت را به مدینه‌ی فاضله بسیاری از متخصصان تبدیل کرده، احترام متقابل و حمایت‌هایی است که این کمپانی‌ها از کارکنان خود یا به‌بیان بهتر، از اعضای خانواده‌ی خود می‌کنند.
ادامه مطلب...

Helpouts، سرویس ویدئوی آموزشی گوگل

۱۸ آبان ۹۲ ، ۱۸:۰۳

گوگل هر روز امپراطوری خود را که بر پایه‌ی موتور جستجوی خویش بنا نهاده است، گسترش می‌دهد. موتور جستجوی گوگل پاسخ همه‌ی سوالات شما را می‌دهد و گوگل امیدوار است این رفتار را میان انسان‌ها نیز ترویج کند.

ادامه مطلب...

کاهش گزینه‌های جانشینی استیو بالمر توسط مایکروسافت

۱۸ آبان ۹۲ ، ۱۷:۵۷
رویترز گزارش کرده که مایکروسافت از بین 40 کاندیدای جانشینی استیو بالمر، 5 نفر را انتخاب نموده تا طی روزهای آینده از بین آن‌ها یکی را برای سمت مدیریت عامل این مجموعه برگزیند. در این بین نام استفن الوپ مدیرعامل سابق نوکیا و الن مولالی مدیرعامل فعلی فورد به چشم می‌خورد.
ادامه مطلب...

پاسخ به پیام ها بصورت خودکار در نیسان آلتیمای 2014

۱۸ آبان ۹۲ ، ۱۷:۵۵
نیسان آلتیمای 2014 دارای اپلیکیشنی است که علاقمندان به شبکه‌های اجتماعی را در حال رانندگی نیز از آخرین اخبار و تغییرات انجام شده در حساب‌های کاربری خود مطلع می‌کند. با انجام تنظیمات مورد نیاز که از طریق صفحه‌ی نمایش لمسی این خودرو در دسترس قرار گرفته، می‌توان به صورت خودکار به پیام‌ها و دنبال‌کنندگان خود پاسخ داد.
ادامه مطلب...

اینترنت اکسپلورر 11 برای ویندوز 7 منتشر شد

۱۸ آبان ۹۲ ، ۱۷:۵۱
گویا مایکروسافت با تجدید قوا پای در میدان رقابت با رقبا نهاده است. پیر دنیای تکنولوژی هر روز با ارائه‌ی نسخه‌ی جدید از نرم‌افزار‌ها، سیستم‌عامل یا ویژگی‌های جدید برای سرویس‌های خود نوید تولدی دوباره را به کاربران و علاقمندان خود می‌دهد. امروز نیز ردموندی‌ها خبر از آغاز عرضه‌ی نسخه‌ی جدید مرورگر خود برای کاربران ویندوز 7 داده‌اند. در ادامه با ما همراه باشید تا مرروی بر نسخه‌ی جدید این مرورگر داشته باشیم.
ادامه مطلب...

نسخه جدید اپلیکیشن Hangouts با پشتیبانی از SMS

۱۸ آبان ۹۲ ، ۱۷:۴۸
یکی از قابلیت‌های خاص اندروید کیت کت، نسخه جدید نرم افزار پیغام رسان گوگل، Hangouts است که با SMS نیز یکپارچه شده است. حال گوگل این نرم افزار را در گوگل پلی قرار داده تا دیگر کاربران ابزارهای اندرویدی نیز به آن دسترسی داشته باشند.
ادامه مطلب...

تبلت HP Omni 10 با ویندوز 8.1، صفحه نمایش 1080p

۱۸ آبان ۹۲ ، ۱۷:۴۷

اچ‌پی یک تبلت ارزان قیمت را وارد اکوسیستم ویندوز کرده است. تبلت Omni 10 هرچند با قیمت مناسب 400 دلاری وارد بازار شده، اما از مشخصات سخت افزاری قابل قبولی برخوردار است و نسخه کامل ویندوز 8.1 بر روی آن نصب شده است.

ادامه مطلب...

آرکوس تبلت 101 XS 2 را معرفی کرد

۱۸ آبان ۹۲ ، ۱۷:۴۲
مطمئنا نام Archos تا به‌حال به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان تبلت به گوشتان خورده است. این کمپانی پرده از آخرین تبلت خود برداشته است که قیمت مناسبی را نیز داراست. پس اگر به دنبال تبلتی با امکانات نسبتا خوب و قیمتی مناسب هستید، شاید آرکوس یکی از انتخاب‌های شما باشد.
ادامه مطلب...

ارائه‌ی بروزرسانی اندروید 4.3 برای گلکسی نوت 3

۱۸ آبان ۹۲ ، ۱۷:۴۱
طبق برنامه‌ریزی انجام شده، سامسونگ در حال ارائه‌ی بروزرسانی 4.3 برای ابزار‌های اندرویدی خود است. گویا نوبت به گلکسی نوت 2 رسیده است و در نتیجه‌ کاربران نوت 2 می‌توانند با بروزرسانی به اندروید 4.3 از ویژگی‌های ارائه شده در نوت 3 و قلم مخصوص آن در نوت 2 استفاده نمایند.
ادامه مطلب...