پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری

پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری

۱۷۶ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

چهارمین جایزه «مصطفی(ص)» اهدا شد؛ ستاری: «فناوری و نوآوری» تصویری است که باید از اسلام به جهان ارائه شود؛ جایزه مصطفی(ص) رشته همکاری‌های علمی و فناورانه کشورهای اسلامی را تقویت می‌کند

۲۹ مهر ۰۰ ، ۲۱:۳۲

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در شبی که تالار وحدت میزبان جمعی از برترین دانشمندان جهان اسلام، چهره‌های علمی، سیاسی و فرهنگی از ایران و کشورهای اسلامی بود، ضمن تبریک هفته وحدت به مسلمانان، از اهمیت هم دلی و وحدت جوامع اسلامی گفت.

ادامه مطلب...

آزمایشگاه تجهیزات استخراج فراورده‌های رمز ارز افتتاح شد

۲۸ مهر ۰۰ ، ۱۳:۰۰

آزمایشگاه تجهیزات استخراج فراورده‌های پردازشی رمزگذاری شده رمز ارزها (ماینرها) در سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف افتتاح شد.

ادامه مطلب...

تفاهم‌نامه راه‌‎اندازی «خانه خلاق و مرکز نوآوری شهر» امضاء شد؛ کرمی: راه‌اندازی این مرکز گامی برای نفوذ صنایع خلاق به حوزه فعالیت‌های شهری است؛ گامی برای توسعه بازار و صادرات صنایع فرهنگی

۲۸ مهر ۰۰ ، ۱۲:۱۰

 

تفاهم‌نامه حمایت از ایجاد «خانه خلاق و مرکز نوآوری شهر» میان ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و گروه توسعه صنایع و معادن شهر امضا شد تا شاهد رونق فعالیت‌ها در حوزه صنایع خلاق شهری و توسعه بازار و صادرات صنایع فرهنگی باشیم.

ادامه مطلب...

نسخه اصلاح شده واکسن آسترازنکا برای مقابله با دلتا تولید می شود

۲۸ مهر ۰۰ ، ۱۲:۰۰

طبق گزارشی جدید نسخه‌ای اصلاح شده از واکسن دانشگاه آکسفورد برای مقابله با سویه دلتای ویروس کرونا درحال توسعه است.

ادامه مطلب...

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی معرفی شد

۲۸ مهر ۰۰ ، ۱۱:۴۰

محمد خزاعی معاون رئیس سازمان سینمایی کشور طی حکمی سید مهدی جوادی تهیه کننده سینما و مدیر فرهنگی را به سمت مدیرعامل بنیاد سینمایی منصوب کرد.

ادامه مطلب...

کرمی: حقوق مالکیت فکری محصولات دانش‌بنیان و خلاق با کمک مجلس محقق می‌شود؛ فعالان زیست‌بوم نوآوری 180 هزار میلیارد دلار گردش مالی ایجاد کردند

۲۸ مهر ۰۰ ، ۱۱:۱۱

دبیر ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق در نمایشگاه طرح های کلان ملی و نوآوری‌های اجتماعی در حوزه توانبخشی که با حضور امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری انجام شد، گفت: حقوق مالکیت فکری شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق در ستادهای فناورانه معاونت علمی دنبال می‌شود که با کمک مجلس شورای اسلامی این کار به شکلی قانونی‌تر اجرایی شود.

ادامه مطلب...

112 شرکت دانش‌بنیان و خلاق در مقابله با بحران کرونا به میدان آمد

۲۸ مهر ۰۰ ، ۱۱:۰۰

زیست‌بوم فناوری و نوآوری راه‌حل‌های فناورانه‌ای برای رفع چالش‌ها و نیازهای کشور خلق می‌کند. فناوران این زیست‌بوم در حل بحران‌ها مانند کرونا همواره توانمند حاضر شدند.

ادامه مطلب...

تازه‌ترین آلبوم ارسلان کامکار منتشر شد/دلایل انتخاب یک اسم متفاوت

۲۸ مهر ۰۰ ، ۰۹:۰۰

ارسلان کامکار از آهنگسازان و نوازندگان باسابقه موسیقی کشورمان در تازه‌ترین فعالیت اجرایی خود اقدام به انتشار یک آلبوم جدید با عنوان «نوستالجیا» کرده است.

ادامه مطلب...

بازار صادرات محصولات نانو با تلاش 38 شرکت رونق گرفت؛ 41 کشور متقاضی تولیدات ایرانی

۲۸ مهر ۰۰ ، ۰۸:۲۰

38 شرکت دانش‌بنیان و خلاق حوزه نانو توانستند با وجود تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی موجود، محصولات خود را به بازارهای جهانی برسانند.

ادامه مطلب...

فیس بوک تغییر نام می‌دهد

۲۸ مهر ۰۰ ، ۰۷:۴۴

به گفته یک منبع آگاه فیس بوک تصمیم دارد هفته آینده نام شرکت خود را تغییر دهد. این نام نشان دهنده تمرکز شرکت بر پروژه متاورس است.

ادامه مطلب...