هیات‌های متشکل از روسای کمپانی‌های مختلف خارجی که در حوزه فناوری، الکترونیک و آی سی، ال سی دی فعال هستند از نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال بازدید می‌کنند.


به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فناوری و نوآوری به نقل از وزارت ارشاد، مدیر کل دفتر ترویج تجارت سازمان توسعه تجارت با اعلام این خبر گفت : هیاتی 3 نفره از جمهوری آذربایجان ( شرکت نویرون ) ، یک هیات 15 نفره از کره جنوبی ( روسای شرکت های ال جی ، سامسونگ و...) هیاتی از افغانستان و مالزی برای حضور در نمایشگاه اعلام آمادگی کرده اند.

مهرداد جلائی پور، بازدید از بخش های مختلف نمایشگاه ، دیدار با مسئولان و دست اندرکاران سازمان صنعت ، معدن و تجارت ، ملاقات با برخی از مدیران شرکت های داخلی را از جمله برنامه های هیات های خارجی عنوان کرد.

وی با اشاره به مدت زمان کوتاه هماهنگی ها برای برپائی نمایشگاه افزود: هیات های خارجی متعددی برای بازدید از این نمایشگاه اعلام آمادگی کردند که به دلیل نداشتن وقت کافی تنها این تعداد برای حضور در کشورمان هماهنگ شده اند.

وی اظهار امیدواری کرد این نمایشگاه در سالهای آینده بتواند بستر مناسبی برای حضور فعال تر کمپانی های بزرگ دنیا فراهم آورد و زمینه تبادل سریع تر دانش و همکاری را بین شرکتهای داخلی و خارجی بیش از پیش فراهم آورد.

مدیر کل دفتر ترویج تجارت سازمان توسعه تجارت با قدردانی از مسئولان و حامیان نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال ، برون سپاری امور نمایشگاهی به بخش خصوصی را  اقدامی در جهت تحقق اهداف دولت و نظام جمهوری اسلامی دانست.