محمدحسن انتظاری؛ دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی، حوزه فناوری اطلاعات را عرصه بروز خلاقیت جوانان نخبه ایرانی دانست که می تواند زمینه حمایت از تولیدات داخلی و گسترش اقتصاد مقاومتی در جامعه را فراهم آورد.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی فناوری و نوآوری، دبیر شورای عالی فضای مجازی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی در آیین رونمایی از چهار نرم افزار نوآورانه  با اشاره به ظهور توانمندی های داخلی در عرصه فناوری های دیجیتال، اظهار کرد: حوزه فناوری اطلاعات و دیجیتال عرصه بروز خلاقیت های جوانان خلاق ایرانی است.

وی با بیان این که 45 درصد از افراد مجاز به انتخاب رشته در علوم مهندسی، رشته فناوری اطلاعات را انتخاب می کنند، گفت: بسیاری از قوی ترین و نخبه ترین افراد در این حوزه فعالیت دارند.

انتظاری با اشاره به برپائی نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال افزود: هماهنگی قوا در عرصه اقتصاد مقاومتی در این بازار و با توجه به تولیدات داخلی باید هر چه بیشتر گسترش یابد تا توانمندی های داخلی بر واردات غلبه کند.

آیین رونمایی از چهار نرم افزار دیجیتال بعد از ظهر امروز (شنبه 10 اسفندماه) در حاشیه نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.