میز هوشمند اندرویدی با عنوان Platform 46 Coffee ساخته شد . این میز هوشمند در واقع یک صفحه 46 اینچی است که تمام بازی ها، نرم افزارهای کاربردی و هر آنچه را که مورد علاقه کاربر است، در روی آن قرار می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فناوری و نوآوری،این میز از فناوری لمسی با 60 نقطه همزمان و پردازنده های زیادی بهره می برد و وضوح صفحه ی LCD آن 1080 پیکسل است.

در ساخت این میز شیشه مقاومی استفاده شده که ضد آب است در نتیجه می توان بدون دغدغه هر چیزی را روی آن گذاشت و در صورتی که نوشیدنی روی میز بریزد آسیبی به میز نمی رشد و به راحتی می توان آن را پاک کرد.

این میز هوشمند دارای 16 گیگابایت رم و 500 گیگا بایت فضای دیسک سخت است که همگی در پشت یک بدنه آلومینیومی جاسازی شده اند.

به کارگیری سیستم عامل اندروید 4.1 در این میز هوشمند موجب شده است که کاربر بتواند به سرعت به برنامه و نرم افزار مورد علاقه خود دست یابد ضمن این که می توان تمامی نرم افزار های کاربردی قابل اجرا بر روی تبلت را بر روی این میز منتقل کرد. با این تفاوت که این صفحه بسیار بزرگ امکان بهره بردن از قابلیت چند کاربری را به فرد می دهد.

قیمت احتمالی این میز که در سال آینده به بازار عرضه خواهد شد در حدود7000 دلار خواهد بود و شرکت ایدیوم ( Ideum )قصد دارد آن را به قابلیت راه اندازی دوگانه ویندوز هشت و اندروید مجهز کند.