معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در نشست صمیمانه و ملاقات مردمی با تعدادی از فناوران و مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان درباره مسایل و موضوعات مربوطه دیدار و گفتگو کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فناوری ونوآوری،معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پیرو نشست‌های نوبه‌ای دکتر سورنا ستاری امروز – دوشنبه در نشست و ملاقات مردمی با برخی از فناوران و مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان، درباره مسایل و موضوعات مربوطه دیدار و گفتگو کرد.

این نشست و ملاقات مردمی که توسط دفتر ارتباطات مردمی و رسیدگی به شکایات تدارک دیده شده بود، فرصتی بود تا حاضرین بتوانند در دیداری چهره به چهره با معاون علمی و فناوری رئیس جمهور مسایل و موضوعات خود را طرح و مورد رسیدگی قرار دهند.

در این نشست دکتر محمود شیخ زین‌الدین، معاون نوآوری و تجاری‌سازی فناوری، کاظمی، مدیر کل حوزه ریاست، پرویز کرمی، مشاور معاون علمی و فناوری و رئیس مرکز ارتباطات مردمی و رسیدگی به شکایات نیز حضور داشتند.

خاطرنشان می‌شود؛ مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان و مخاطبان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و نشانی http://isti.ir/complaint/ و دفتر ارتباطات مردمی و رسیدگی به شکایات مشخصات و درخواست خود را ثبت کرده و یا با شماره تلفن گویای 83533131-021 تماس حاصل نمایند تا پس از بررسی‌های لازم توسط این دفتر برای رسیدگی به مسایل مراجعه کنندگان یا وقت ملاقات حضوری با معاون علمی و فناوری رئیس جمهور یا معاونان مربوطه این معاونت اقدامات لازم به عمل آید.