یک شرکت تولیدکننده نرم افزارهای حسابداری و مالی برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و همچنین جهت ترویج فرهنگ مالی و اقتصادی افراد و خانواده ها، به همت متخصصان خود اقدام به طراحی و تولید نرم افزاری قدرتمند جهت انجام و مدیریت امور مالی و حسابداری شخصی و خانوادگی بر روی تلفن همراه کرده است.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فناوری و نوآوری، توسعه حسابداری هر کشور محصول مجموعه ای از روابط داخلی پیچیده بین محیط بیرونی، ساختار نهادی و فرهنگ آن کشور است، به طوری که اختلافات فرهنگی موجود در جوامع را می توان دلیل بر تفاوت های فرهنگی موجود در فرهنگ های سازمانی دانست که خود عاملی تاثیرگذار بر عملکرد تجاری است و به همین دلیل حسابداری که بخشی از عملکرد تجاری واحدهای اقتصادی به شمار می رود به شدت تحت تاثیر فرهنگ های ملی و سازمانی قرار دارد.

از سوی دیگر اساس تکامل جامعه بشری به رشد و تکامل خانواده ها مرتبط است، به طوری که ایجاد فرهنگ و هنجار و مصرف صحیح منابع بازتابی از فرهنگی است که در خانواده ها شکل می گیرد. محدودیت منابع مالی و اقتصادی، لزوم ترویج فرهنگ مالی در تمامی امور به خصوص امور فردی و خانوادگی را ایجاب می کند. امروزه ترویج فرهنگ مالی یکی از مهمترین عوامل رشد و مدیریت اقتصادی جامعه می باشد که پایه های آن باید از خانواده شروع شود.

بر همین اساس شرکت فناوری اطلاعات پارمیس برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در کشور با تلفیق نرم افزار حسابداری و تلفن همراه، و طراحی نرم افزار حسابداری رایگان همراه، موجبات تسهیل در بکارگیری و تسریع در رشد فرهنگ مالی و اقتصادی میان افراد و خانواده ها را فراهم کرده است.

این نرم افزار حسابداری همراه از سری محصولات موبایل است که به همت متخصصان این شرکت تولید کننده نرم افزارهای جامع مالی و حسابداری و با کوله باری از دانش مالی و نرم افزاری به گونه ای طراحی شده است که علاوه بر سادگی آن، استانداردهای حسابداری نیز در آن لحاظ شده است.

مدیریت حسابهای بانکی، صندوق ها، هزینه ها، بدهی ها، طلب ها، مدیریت هزینه ها و درآمدهای هر یک از اعضای خانواده به تفکیک و ارائه گزارشات متنوع، تنها بخشی از امکانات این حسابداری همراه است.

این نرم افزار قابل نصب بر گوشی های اندروید بوده و به صورت رایگان عرضه شده است. همچنین نسخه IOS همراه، مخصوص گوشی های آیفون نیز در حال طراحی بوده و بزودی عرضه خواهد شد.

منبع: ایرنا