مراسم اختتامیه دومین جشنواره دانش آموزی زیست فناوری با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و برخی از مسئولان کشوری برگزار و به برگزیدگان این جشنواره جوایزی اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری به نقل از معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری مراسم اختتامیه دومین جشنواره دانش آموزی زیست فناوری صبح امروز پنجشنبه در اردوگاه دانش آموزی شهید باهنر تهران با حضور دکتر سورنا ستاری؛ معاون علمی وفناوری رئیس جمهور و برخی دیگر از مسوولان کشوری برگزار شد.

در مراسم اختتامیه دومین جشنواره دانش آموزی زیست فناوری به 26 اثر برگزیده در بخش های  داستان کوتاه، دستاوردهای تولیدی پژوهشی، روزنامه دیواری و پوستر، طرح تولیدی و پژوهشی، عکس، فیلم کوتاه و پویانمایی، کار دستی، مجله، مقاله های تحلیلی و نقاشی و کاریکاتور از سوی معاون علمی وفناوری رئیس جمهور تندیس جشنواره به همراه برابر 2 میلیون ریال وجه نقد اهدا گردید.

دومین جشنواره دانش آموزی زیست فناوری با ثبت نام بیش از 800 نفر و ارسال آثار بیش از 500 دانش آموز از سراسر کشور کار خود را آغاز کرد که از این آثار 104 اثر در مقطع دبستان، راهنمایی و دبیرستان به بخش مسابقه راه یافتند.

خاطر نشان می شود؛ در این مراسم دکتر سورنا ستاری؛ معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، مهندس زرافشان؛ معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، دکتر قانعی؛ دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی وفناوری رئیس جمهوری، پرویز کرمی؛ مشاور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، زندی فر، دبیر اجرایی این جشنواره و برخی دیگر از مسئولان کشوری حضور داشتند.

در پایان این مراسم مسوولان حاضر در جشنواره از نمایشگاه آثاردانش آموزان منتخب و برخی پژوهش‌سرا‌های حضور یافته در این بخش از جمله پژوهش‌سرای دانش آموزی صدرا، پژوهش‌سرای دانش آموزی ابن سینا، پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری، پژوهشگاه رویان، پژوهشگاه ابن سینا، پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی و ... که برای آشنایی دانش آموزان در این محل حضور یافته بودند، بازدید کردند.