آئودیTTآفرود در نمایشگاه بین المللی خودروBeijingرونمایی شد. این خودرو، مدل تغییر یافته ی مدل های دیگرTTشرکت آئودی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیل فناوری و نوآوری، شایدآئودیTTمثل گذشته خاص و جالب توجه نباشد،اما همچنان در بین افرادی که به استایل و نمای ظاهری خودرو بسیار اهمیت می دهند، جایگاه ویژه خود را حفظ کرده است.


محبوبیت آن باعث شده تااین شرکت اعلام کند که در آینده،مدل های بیشتری بر پایه مدل TTارائه خواهد داد. خودرو مفهومیTTآفرود، که در نمایشگاه خودروBeijingرونمایی شد،گام اول این جریان بود که نمایانگر مسیرحرکت آینده این برند محبوب در صنعت خودرو سازی است.


این خودرو نشان داد که آئودی همچنان تمرکز خود را بر روی تکنولوژی خودروهای هیبرید قرار داده است. در این مدل نیز، مثل دیگر مدل هایی که اخیرا آئودی معرفی کرده است، موتوری قدرتمند با سیستم انتقال قدرت به هر چهار چرخ استفاده شده است.

به تازگی،Ulrich Hackenbergاز شرکت آئودی به خبرنگاران گفت که این شرکت به دنبال راه هایی برای سرمایه گذاری بیشتر بر روی نام تجاری قویTTوموقعیت نمادین آن است.

این بدان معناست که شرکت قصد دارد تنوع مدل های این طراحی را فراتر ازحالت های معمول مانندکوپه، مدل هایی با قابلیت تبدیل، اسپرت و...ارائه دهد تا با تنوع بیشتر، مشتریان ومخاطبان گسترده تری پیدا کند.

دو نسل قبلی
TTبا تاکید بر تکنولوژی ترمز بکار رفته در آن معرفی می شدند و همین موضوع، این خودرو را به عنوان یک خودرو خانوادگی معرفی می کرد. اما حالا، یکTT آفرود، گزینه بسیار مناسب تری برای جلب مشتریان خواهد بود.
به گزارش گروه خودرو هیتنا،جزئیات طراحی جلو و عقب خودور کاملا شبیه بهTTکوپه هایی است که اخیرا روانه بازار شده اند.اما نمای کلی و طراحی بدنه آن بیشتر شبیه به آئودی هایQ-badgetاست.

علامت
E-TRONکه بر روی کناره ی تمامی خودروهای الکتریکی و هیبریدی آئودی حک می شود، اشاره به موتور استفاده شده در این خودروها دارد.

اما داخل اتاقک
TTآفرود؛ داشبوردTTمشابه داشبوردهایTTقدیمی است و با دریچه های هوای جت مانند خود، صفحه نمایش 12.3 اینچی از نوعTFT، اتاقکی شبیه به دیگر خودروهای چهارسرنشین آئودی دارد. هرچند نسبت بهTTهای کوپه، فضای داخل اتاقک بزرگ تر شده است.


در زیر کاپوت این طراحی مفهومی، یک موتور 2
لیتریTFSIتوربوشارژ بنزینی به همراه یک سیستم انتقال قدرت شش سرعتهSTRONICبا کلاچ دوگانه خوابیده است.

بین
این دو یک موتور الکتریکی قرار گرفته وموتور الکتریکی دیگر، بر روی محور عقب قرار دارد و در حالت انتقال قدرت به هر چهار چرخ و یا حالت رانش تمام الکتریکی، از آن استفاده می شود.

مصرف سوخت موتور408 اسب بخاری آئودی، در حالت هیبرید، 123.8
mpgبوده و این ماشین، در حالت تمام الکتریکی، مسافت 31 مایل را طی می کند.

مثل همیشه
، لازم است اشاره شود که این محاسبات با شرایط و استانداردهای تست اروپایی انجام گرفته که ارقام آن، بصورت معمول20 درصد بالاتر از ارقامی است که از تست هایEPAگزارش می شوند.

در حال حاضر هیچ برنامه ای برای تولید این ماشین وجود ندارد،اما با توجه به استراتژی های این شرکت و پلت فرم سازگار
VWگروهMQB، جای تعجبی نخواهد داشت اگر طی چند سال آینده، یکی از آن ها را در جاده ها ببینیم؛ یاشاید حتی مدلQ4که از نظر تولید، شرایطی مشابه این خودرو را دارد.




منبع: هیتنا