دومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران که به همت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است، فرصت مناسبی برای تجهیز آزمایشگاه‌ها و خرید دستگاه‌های مورد نیاز دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی به شمار می‌رود.

یک فرصت استثنایی برای خرید تجهیزات و مواد آزمایشگاهی

توضیحات : علاوه بر حمایت‌های دولتی صورت گرفته از خریداران دومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران، برخی از شرکت‌ها و تولیدکنندگان مشارکت‌کننده در نمایشگاه، محصولات خود را با شرایط ویژه به فروش می‌رسانند. این نمایشگاه فرصت مناسبی برای تجهیز آزمایشگاه‌ها و خرید دستگاه‌های مورد نیاز دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی است.  این نمایشگاه تا فردا ساعت ۱۷ در سالن ۸ و ۹ محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر خواهد بود.




بیش از ۲۶۰ میلیارد تومان ثبت سفارش تا بعد از ظهر نهم اردیبهشت

طبق آخرین آمار ارائه شده از سوی مسئولان اجرایی دومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران، تا ساعت ۱۴:۳۰ امروز در مجموع ۹۵۰۰ پیش‌فاکتور به ارزش ۲۶۰ میلیارد تومان ثبت شده است.


سومین روز نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران





در میان غرفه‌ها؛‌ شرکت الکترونیک افزار آزما

این شرکت محصولات متنوعی در زمینه طراحی و تولید دستگاه‌های اندازه‌گیری، آموزشی و تحقیقاتی برق، الکترونیک و مخابرات و تجهیزات کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های مختلف را در دومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ارائه کرده است.



شرکت فناوران بایامد
 

شرکت فناوران بایامد، در زمینه طراحی و ساخت انواع تجهیزات پیشرفته ثبت و تحریک بیوپتانسیل‌ها شامل الکتروکاردیوگرام، الکترومایوگرام، الکتروانسفالوگرام، الکترواکلوگرام، الکتروگاستروگرام، الکترورتینوگرام، پتانسیل برانگیخته، انواع دستگاههای پرکولاتو، روتاری، تغلیظ و فرمانتور فعالیت می‌کند.



در میان غرفه‌ها؛ شرکت بهینه پردازان ریزموج صنعت


 


در میان غرفه‌ها
 



سومین روز نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران



در میان غرفه‌ها


در میان غرفه‌ها؛ شرکت سامانه تجهیز دانش
 

این شرکت در زمینه طراحی و ساخت سامانه‌های تلفیقی مکانیکی، الکتریکی و الکترونیکی فعالیت می‌کند. تولیدات این شرکت در زمینه صنایع نیمه‌هادی، اپتیک، لیزر، مهندسی پزشکی، پلیمر و پتروشیمی کاربرد دارد.




در میان غرفه‌های/ سومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران




در میان غرفه‌ها؛ شرکت نوآوری زیستی گویا

توضیحات : شرکت نوآوری زیستی گویا شرکتی است دانش بنیان که در زمینه تولید و توزیع طیف گسترده‌ای از فرآورد‌ه‌های کشت سلولی با نام تجاری INOCLON فعالیت می‌کند. این شرکت محیط‌های کشت سلولی با کیفیت بالا و معرف‌های بیولوژی مولکولی با کاربرد کشت سلولی و بافتی نظیر محلول‌های بافر نمکی، آنتی بیوتیک‌ها و سرم را در داخل کشور تولید و توزیع می‌کند.



سومین روز نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران


در میان غرفه‌ها؛ شرکت رادطب نوین


توضیحات : این شرکت هود لامینارفلوکلاس نانویی و دستگاه بن‌ماری جوش و سرولوژی را جهت فروش در دومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران عرضه کرده است. فیلترهایی نانویی درهودلامینار ساخته شده دراین شرکت جایگزین فیلترهای هپا شده است. این سیستم در راستای کشت سلولی، تثبیت بافت‌ها آزمایشگاهی IVF , PCR و آزمایشگاه‌های مواد مخدر مورد استفاده قرار می‌گیرد. خودتمیزشوندگی، حذف کامل میکرواورگانیسم‌ها ،باکتری‌‌ها و قارچ‌ها از مزیت‌های این هود محسوب می‌شود.



کارگاه آشنایی با کاربردها و روش‌های تست و آزمون (GRAZING, SAXS, STRESS TEST) امروز برگزار می‌شود

توضیحات : کارگاه آشنایی با کاربردها و روش‌های تست و آزمون (GRAZING, SAXS, STRESS TEST) امروز در سالن ۲۵C برگزار خواهد شد. علاقمندان برای ثبت‌نام می‌توانند به دبیرخانه نمایشگاه (واقع در سالن 25C) مراجعه کنند.

در میان غرفه‌ها؛ شرکت طیف گسر فراز

توضیحات : این شرکت در زمینه طراحی ، ارتقا و ساخت گاز کروماتوگراف فعالیت می‌کند. کروماتوگراف گازی دستگاهی است که با استفاده از ستون های کروماتوگرافی، نمونه‌های مخلوط مواد شیمیایی تزریق شده به دستگاه را پس از تبخیر، توسط گاز حامل، به ستون جداساز وارد می‌نماید و سپس اجزای مخلوط تزریق شده را از یکدیگر جدا نموده و به ترتیب از ستون جداساز خارج می کند. این دستگاه در صنایع گوناگون نفت و پتروشیمی، صنایع غذایی، صنایع دارویی و شیمیایی کاربرد دارد.



کارگاه آشنایی با دستگاه پراش‌سنج اشعه ایکس (XRD)


در میان غرفه‌های دومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران


سومین روز نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران


کارگاه آشنایی با دستگاه پراش‌سنج اشعه ایکس (XRD)



انجام آزمایش‌های گوناگون علمی با تجهیزات آموزشی و آزمایشگاهی فن‌آموز

توضیحات : طبق آمار ارائه شده از سوی مسئولان اجرایی دومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی تا ساعت ۱۲:۳۰ ظهر روز سوم برگزاری نمایشگاه در مجموع ۷۷۰۰ پیش‌فاکتور به ارزش ۲۱۲ میلیارد تومان ثبت شده است.



شرکت تجهیز طب رایمند

توضیحات : شرکت تجهیز طب رایمند در دومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران فرمانتور۱۰۰ لیتری قابل استفاده جهت تولید آنزیم‌ها، مخمرها و پروتئین‌ها در حوزه داروسازی را ارائه کرده است. این فرمانتور قابلیت کنترل از راه دور و کنترل پارامترهایی چون دما، فشار و Ph را دارد. این سیستم یکی از دستگاه‌های اساسی در حوزه داروهای بیولوژیکی محسوب می‌شود.



شرکت مهرگان زیست فناور


توضیحات : این شرکت انواع محیط‌های کشت سلولی و باکتری که در تحقیقات حوزه سلول‌های بنیادی، سلول‌های استخوانی کاربرد دارد را در دومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ارائه کرده است.



در میان غرفه‌ها؛ شرکت فن‌آموز


در میان غرفه‌ها


سومین روز نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران؛

در میان غرفه‌ها؛ شرکت پات آریا صنعت


سومین روز نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران



توضیحات : طبق آمار ارائه شده از سوی مسئولان اجرایی دومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی تا ساعت ۱۱ ظهر روز سوم برگزاری نمایشگاه در مجموع ۶۸۰۰ پیش‌فاکتور به ارزش ۱۸۳ میلیارد تومان ثبت شده است.



در میان غرفه‌ها؛‌شرکت دقت آزما




محصولات شرکت کاوش انرژی پاسارگاد (کاپ)


توضیحات : شرکت کاوش انرژی پاسارگاد (کاپ) با هدف آشنایی کاربر با مفاهیم اساسی در زمینه میکروکنترلر، مدار منطقی، الکترونیک دیجیتال و کنترل خطی، اقدام به طراحی، ساخت و خدمات پس از فروش مجموعه MiCUP، LogiCUP، ServoCUP و ThermoCUP نموده است.



در میان غرفه‌های دومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران


توضیحات : شرکت کوپا پژوهش، طراح و تولید کننده انواع دستگاه‌های سختی‌سنج و تست کشش است. این شرکت انواع دستگاه‌های تولیدی خود را در دومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ارائه کرده است.


در میان غرفه‌های دومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران







شرکت نانو نوین پلیمر

توضیحات : شرکت نانو نوین پلیمر تولید کننده نانوپلیمرهای زیستی است. نانوپلیمرهای زیستی نظیر نانوسلولز کاملا زیست پایه، زیست تخریب پذیر، تجدیدشونده، دارای خواص مقاومتی و نفوذناپذیری بالا و دارای مواد اولیه ارزان و فراوان هستند. بر پایه این ویژگی‌ها، این نانوپلیمرها کاربردهای متنوعی نظیر کاغذسازی، نانوکامپوزیت، زیست پزشکی، پزشکی، صنایع غذایی و بسته‌بندی، صنایع نساجی، داروسازی، وسایل ورزشی، خودرو، هوافضا، صنایع دفاع و غیره دارند.






سومین روز نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران









آسیاب فست‌میل آزمایشگاهی؛ ارائه شده در دومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران



کارگاه آموزشی میکروسکوپ الکترونی عبوری


شرکت پمپ وکیوم پوش

توضیحات : این شرکت در زمینه تولید پمپ‌های وکیوم روتاری روغنی، تولید پمپ‌های وکیوم خشک و تولید ساکشن مرکزی بیمارستانی فعالیت می‌کند و در دومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران انواع گوناگونی از پمپ‌های تولیدی خود را جهت فروش ارائه کرده است.



در میان غرفه‌ها؛ پرس هیدرولیک برقی آزمایشگاهی

توضیحات : این دستگاه توسط شرکت نگار کاوش آسیا طراحی و تولید شده است. از این دستگاه برای اندازه‌گیری استحکام فشاری و خمشی و خواص مکانیکی قطعات در آزمایشگاه‌های گوناگون از جمله متالورژی، مکانیک و... کاربرد دارد.


گلاوباکس؛ محصول شرکت بکر



در میان غرفه‌ها؛ شرکت آریا گرمکن صنعت

توضیحات : شرکت آریا گرمکن صنعت، سازنده انواع هیترهای سیلیکونی چسبدار (انعطاف‌پذیر) است. این شرکت توان ساخت این هیترها در هر ابعاد و توانی را دارد. محصولات این شرکت در صنایع نفت و پتروشیمی، صنایع خودرو سازی، تاسیسات، تابلوهای برق و کلیه سیستم‌های حرارتی صنعتی و نظامی کاربرد دارد.


کارگاه آموزشی میکروسکوپ الکترونی عبوری


مراجعه پرشور بازدیدکنندگان از ساعات اولیه آغاز به کار سومین روز نمایشگاه