معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و رییس بنیاد ملی نخبگان از بخش‌های مختلف آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوی،، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و رئیس بنیاد ملی نخبگان در حاشیه بازدید از واحد علوم و تحقیقات که حمید میرزاده رییس دانشگاه آزاد و علی عباسپور رییس واحد علوم وتحقیقات حضور داشتند گفت: با توجه به فعالیت های گسترده علمی و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی، بنا داریم از شرکت های دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی به شکل ویژه ای حمایت کنیم.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در خصوص حمایت از مراکز علمی تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی که در راس آن واحد علوم و تحقیقات قرار گرفته است ، گفت: با پیشرفت روند همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ممکن است پروژه هایی نیز برای ارتقای کیفی آزمایشگاه های این دانشگاه تعریف کنیم.

ستاری با بیان اینکه تاسیس این مراکز ایده های جدیدی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است ، اظهار داشت: تشکیل شرکت های دانش بنیان، تقویت مراکز رشد ومراکز نوآوری در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی از اهداف این بازدید است.

وی گفت: امیدواریم درصد زیادی از درآمدهای واحد های دانشگاه آزاد اسلامی در آینده در راستای تولید تکنولوژی از شرکت هایی تامین شود که خود دانشگاه نیز در آن سهام دارد.

ستاری با اشاره به قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان، افزود: با توجه به فعالیت های گسترده علمی و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی، بنا داریم از شرکت های دانش بنیان دانشگاه آزاد به شکل ویژه ای حمایت کنیم.