عضو هیات علمی دانشکده فنی دانشگاه تهران به عنوان دبیر تحریریه معتبرترین مجله علمی پژوهشی مهندسی برق جهان انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، دکتر فرزاد رجایی سلماسی، دانشیار و مدیر دپارتمان مهندسی برق – کنترل دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشکده فنی دانشگاه تهران به عنوان دبیر هیات تحریریه مهمترین و معتبرترین مجله علمی – پژوهشی دنیا در زمینه مهندسی برق انتخاب شد.

مجله IEEE Transaction on industrial Electronics چاپ انستیتو بین‌المللی مهندسان برق و الکترونیک (IEEE) در آمریکا با ضریب تاثیر بالای پنج، یکی از مهمترین و معتبرترین مجلات علمی پژوهشی مهندسی برق در دنیا محسوب می‌شود و انتخاب دکتر رجایی سلماسی به عنوان دبیر تحریریه این مجله معتبر علمی، موفقیتی بزرگ برای جامعه علمی و مهندسی ایران محسوب می‌شود.

دکتر رجایی سلماسی که تحصیلات کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را در رشته مهندسی برق در دانشگاه‌های صنعتی شریف و صنعتی امیرکبیر و دوره دکتری را در سال 1381 در دانشگاه «تگزاس ای اند ام»(Texas A&M) آمریکا به پایان برده بین سالهای 1381-1383 به عنوان محقق در شرکت الکترواستاندارد در آمریکا مشغول به کار بوده و از سال 1384 عضو هیت علمی دانشکده مهندسی برق پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران است. وی همچنین در سال 1389 به عنوان عضو ارشد انستیتو بین‌المللی مهندسان برق و الکترونیک (IEEE) انتخاب شده بود.