گزارش‌های منتشرشده از سوی تامین‌کنندگان قطعات اپل حاکی از آن است که آی‌فون ۶ با صفحه نمایشی بزرگ‌تر بر خلاف رسم همیشگی این کمپانی این بار در ماه اوت معرفی و به بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، با نزدیک شدن به فصل تابستان بار دیگر بازار شایعات و گمانه‌زنی‌ها درباره رونمایی و ارائه نسخه جدید گوشی هوشمند اپل داغ شده است. منابع خبری از جمله خبرگزاری رویترز٬ به نقل از رسانه‌های تایوانی اعلام کرده‌اند که کمپانی اپل آی‌فون ۶ را در ماه اوت ارائه خواهد کرد. پیش از این سنت اپل این بود که آی‌فون‌ها در مراسمی ویژه در ماه سپتامبر رونمایی می‌شدند.

رسانه‌های تایوانی٬ از جمله "اکونومیک دیلی‌نیوز" این خبر را به نقل از تامین‌کنندگان قطعات آی‌فون منتشر کرده‌اند٬ اما نامی از منابع نبرده‌اند. بر اساس این گزارش‌ها٬ نسخه ۷/ ۴ اینچی آی‌فون ۶ در ماه اوت به بازار عرضه خواهد شد. هنوز مشخص نیست که در اولین دور عرضه آی‌فون ۶ کدام کشورها از آن بهره‌مند خواهند شد.

آن‌طور که در این گزارش‌ها آمده٬ نسخه ۵/۵ یا ۶/ ۵ اینچی آی‌فون ۶ هم در ماه سپتامبر رونمایی و روانه بازار خواهد شد. این دومین باری است که اپل تصمیم می‌گیرد محصول جدید خود را در دو فاز وارد بازار کند. پیش‌تر این اتفاق تنها در مورد آی‌فون ۵ رخ داده بود.