شرکت اچ.تی.سی از آخرین گوشی خود با عنوان HTC One mini 2 رونمایی کرد. مینی ۲ دارای قابلیت‌هایی است که قبلا در اچ.تی.سی وان (M8) وجود داشته و استقبال کاربران را به همراه داشت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، از جمله این قابلیت‌ها صفحه نمایش HD 5/4 اینچی HTC Sense6™ و HTC Blinkfeed™  با بدنه فلزی زیبا است. «پیترچو» مدیرعامل اچ.تی.سی می‌گوید: «آخرین عضو خانواده اچ.تی.سی وان، که جایزه‌های متعدد جهانی را از آن خود کرده همه قابلیت‌های این خانواده را در یک قالب ظریف و کوچک فشرده کرده است.» دوربین جلویی پنج مگاپیکسلی کیفیت عکس‌های سلفی را بالا می‌برد‌. ‌دوربین جلویی همچنین مجهز به یک تایمر است که به کاربر زمان کافی می‌دهد تا با خیال راحت خود را برای عکس آماده کند.

این گوشی همچنین ‌‌‌مجهز به قابلیتی با نام «تاچ آپ» (Touch Up) است که می‌توان با آن رنگ و کیفیت پوست را بهبود بخشید، سرخی چشم‌ها را پاک و سایه روشن‌های صورت را تنظیم کرد. «بلینک فید» این امکان را می‌دهد تا صفحه نمایش خود را به مکانی برای نمایش زنده آخرین اخبار و آپدیت‌های اجتماعی تبدیل کنید و راحت‌تر از قبل به این محتواها دسترسی داشته باشید. اچ‌تی‌سی وان مینی ۲ از ماه ژوئن ۲۰۱۴ در بازار‌های خاورمیانه و آفریقا با رنگ‌های خاکستری مفرغین، نقره‌ای یخین و طلایی کهربایی در دسترس خواهد بود.