شرکت Electronic Arts از یک سیستم شبیه‌ساز پیشرفته استفاده کرد که در آن ۳۲ تیم شرکت‌کننده در مسابقات جام جهانی حضور دارند و به صورت کاملا واقعی و در شرایط مشابه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیل فناوری و نوآوری، مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ هفته آینده آغاز می‌شوند. بسیاری از علاقه‌مندان به این ورزش بر این باورند که تیم ملی برزیل یا آرژانتین در این مسابقات به قهرمانی می‌رسد.\

اما شرکت Electronic Arts که بازی رایانه‌ای محبوب FIFA ۱۴ را هم عرضه کرده است نظر متفاوتی دارد.
 
به گزارش ایتنا ،‌ شرکت Electronic Arts که از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان بازی‌های رایانه‌ای در جهان محسوب می‌شود، برای مسابقات جام جهانی فوتبال پیش‌بینی‌های متفاوتی منتشر کرد که توجه همه علاقمندان را به خود جلب کرده است.


این شرکت از یک سیستم شبیه‌ساز پیشرفته استفاده کرد که در آن ۳۲ تیم شرکت‌کننده در مسابقات جام جهانی حضور دارند و به صورت کاملا واقعی و در شرایط مشابه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

نتایج حاصل از بازی‌های شبیه‌سازی شده در این سیستم نشان داد که تیم میلی کشور آلمان بیش از دیگر کشورها شانس برنده شدن و دارد و از هم‌اکنون احتمال می‌رود که این تیم قهرمان جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ شود.
 

در بیانیه اینشرکت الکترونیکی بزرگ اعلام شد: «EA موفق شد مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ را به صورت کاملا واقعی شبیه‌سازی کند و ۳۲ تیم شرکت‌کننده در این بازی‌ها را در شرایط کاملا واقعی، با تکنیک‌های خاص خود و اصولی که دنبال می‌کنند مورد آزمایش قرار دهد.»

در ادامه این بیانیه اعلام شد: «با استفاده از این سیستم شبیه‌ساز پیش‌بینی شده است که در مسابقه نهایی بازیکنان آلمان تیم ملی را در استادیوم Maracanã در تاریخ ۱۳ ژوئیه با نتیجه ۲ بر ۱ شکست می‌دهند.»

اگر این پیش‌بینی‌ها درست باشد، کشور آلمان برای چهارمین بار قهرمان جام جهانی فوتبال می‌شود و البته، این نخستین باری خواهد بود که یک تیم اروپایی در آمریکایی جنوبی جام جهانی فوتبال را به‌دست می‌آورد