طی حکمی از سوی معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، دکتر سیدعلی اکرمی‌فر به عنوان رئیس مرکز همکاری‌های فناوری و نوآوری منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری به نقل از معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری، دکتر سورنا ستاری طی حکمی، دکتر سیدعلی اکرمی‌فر را به عنوان رئیس مرکز همکاری‌های فناوری و نوآوری منصوب کرد.

در حکم معاون علمی و فناوری رئیس جمهور خطاب به دکتر اکرمی‌فر آمده است:
نظر به مراتب علمی وتجارب جناب‌عالی در حوزه مدیریت و سیاست‌گذاری علم، فناوری و نوآوری، به موجب این حکم به عنوان "رئیس مرکز همکاری‌های فناوری و نوآوری" منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از حضرت حق تعالی و با بهره‌گیری از تمامی امکانات و فرصت‌ها در این مسئولیت خطیر و به ویژه در انجام ماموریت‌های زیر موفق باشید:

-    بازنگری در ماموریت‌های آن مرکز متناسب با نیازها و فرصت‌های آینده و خلاءها و فرصت‌های موجود در مسیر پیشرفت کشور؛ در جهت تکمیل زنجیره فعالیت‌های این معاونت.

-    ارتقای جایگاه بین المللی جمهوری اسلامی ایران در حوزه فناوری و نوآوری، به ویژه تاکید در صادرات فناوری.

-    تکمیل حلقه‌های زنجیره توسعه فناوری با هدف نهادینه سازی اقتصاد دانش بنیان در تعامل نزدیک با این معاونت.

-    بهره‌گیری از ظرفیت کارشناسی آن مرکز در کمک به حرکت شتابان توسعه فناوری در کشور.
همچنین از زحمات و تلاش‌های ارزشمند و خستگی‌ناپذیر آقای مهندس حمیدرضا امیری‌نیا در دوران تصدی ریاست آن مرکز، تقدیر و تشکر می‌نمایم.

خاطرنشان می‌شود؛ دکتر سید علی اکرمی‌فر، استاد دانشگاه و دارای چندین اثر از کتاب و مقالات علمی متعددی است و پیش از این نیز معاون برنامه‌ریزی و سیاست گذاری ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور و قائم‌ مقام معاونت پژوهشی دفتر مرکز همکاری‌های فناوری و نوآوری ریاست جمهوری و... بوده است.