دنیای تکنولوژی در هفته‌ای که گذشت، سرشار از خبرهای جذاب و متنوع فناوری بود. در این اخبار، معرفی تکنولوژی های جدید بیش از هر خبر دیگری می‌درخشید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، در مطلب زیر می توانید تکنولوژی های معرفی شده برتر هفته اخیر را مشاهده کنید:

فایر فون اسپیس، گوشی هوشمند آمازون

گوشی هوشمند آمازون با نام Amazon Fire Phone از اواخر ژوئن(اوایل تیرماه سال جاری) به بازار ارائه خواهد شد.

از ویژگی های این گوشی می توان به صفحه نمایش 4.7 اینچی، رزولیشن بالای صفحه نمایش و تراکم پیکسل، رم 2 گیگا بایتی و همینطور 4 دوربین در 4 گوشه خود و با پردازشی بالا اشاره کرد که می تواند نگاه کاربر را دنبال کند.



 

دوربین ها زاویه دید 120 درجه داشته و  در این گوشی جدید قابلیت "پرسپکتیو پویا" به کاربر اجازه می دهد تا با چرخاندن گوشی صفحات آن را ورق زده یا بازی کند. این گوشی از امکانات سخت افزاری فوق العاده ای برخوردار است که می تواند این گوشی را وارد رقابت با برترین برندهای گوشی کند.

دوربین دیجیتال پاناسونیک لومیکس 

این دوربین به همراه باتری و کارت حافظه دارای وزن 540 گرم، حسگر Live MOS 15.1  مگاپیکسل، لنز 600-25 میلیمتر و قدرت فیلمبرداری در ابعاد فول اچ دی، سرعت شاتر از 1.2000 ثانیه تا 60 ثانیه و صفحه نمایش 3 اینچ با رزولوشن 460,000 پیکسلLive View را داراست.

 


اسمارت واچ، ساعت هوشمند سامسونگ

در روزهای گذشته خبری مبنی بر تولید و عرضه ساعتی توسط کارخانه اپل با نام "آی واچ"  منتشر شد. اما سامسونگ نیز از غافله باز نمانده و خبر از خروجی ساعتی با نام "اسمارت واچ" را منتشر کرده است.

 


 

اطلاعات کامل و دقیقی از این ساعت هنوز منتشر نشده اما بنا به گزارشات اولیه  پیش بینی می شود که این ساعت قادر به متحول کردن بازار فناوری های مدرن خواهد بود و عمر زیادی را برای باتری آن تخمین زده اند. طراحی این ساعت بسیار جذاب و زیباست. این ساعت همانند یک دست بند بوده که دارای قابلیت های فناوری بالایی است.

سه تبلت جدید ال.جی

اگر به دنبال خرید تبلت هستید باید بدانید که ال.جی در هفته اخیر از سه تبلت جدید رو نمایی کرده است. تبلت های جدید عبارتند از G Pad 7.0, G Pad 8.0,  Pad 10.1 G این سه تبلت تا حدودی از یکدیگر متفاوت هستند اما دارای ساختارهای یکسانی هستند. از قابلیت های این تبلت می توان به صفحه نمایش 7  اینچی از نوع IPS  و با پشتیبانی رزولوشن1280x800 اشاره کرد.


Sony Xperia Z2

این گوشی دارای  20.7 پیکسل و حسگری است که از تلفن های همراه استاندارد  30 % بزرگتر است تا با این ویژگی بتواند با دوربین های دیجیتالی برابری کند. این گوشی می تواند تصاویر فوق العاده ای را به ثبت برساند. صفحه نمایش این گوشی 5.2 اینچی بوده و دارای رزولوشن1920x1080 است.