جنگنده ها و توپخانه رژیم صهیونیستی لحظه ای از ادامه حملات وحشیانه و بمباران های مرگبار شهرهای مختلف غزه غفلت نمی کنند از این رو تشدید حملات رژیم صهیونیستی با امضای نامه اعتراضی بیش از دو هزار محقق، دانشمند و پزشک همراه شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، نوار غزه در هفته های اخیر آماج حملات رژیم صهیونیستی بوده است. بسیاری از شهرهای این منطقه مورد حملات شدید قرار گرفته و با مرگ انسان های بی گناه بسیاری همراه بوده است.

این حملات با اعتراض های جهانی پاسخ داده شده و شهروندان کشورهای مختلف به اعتراض در خیابان ها پرداخته اند تا اعتراض خود را به گوش مقامات غاصب رژیم صهیونیستی برسانند. اکنون نامه سرگشاده ای به امضای محققان، دانشمندان و پزشکان از سراسر جهان رسیده و به کشورهای مختلف دنیا فرستاده می شود تا امضاء کنندگان این نامه بیش از پیش افزایش یابند. تاکنون بیش از دو هزار امضا در این نامه به ثبت رسیده است.

بخش هایی از این نامه به این شرح است:

"ما پزشکان، محققان و دانشمندان تمام تلاش خود را برای درمان و همینطور مداوای بیماران مختلف در سراسر دنیا صرف می کنیم تا از آنها مراقبت کرده و بیمارانمان بتوانند سلامتی خود را باز یابند.

بسیاری از ما دانشمندان و محققانی هستیم که در کلاس های درس علاوه بر آموزش پزشکی به شاگردانمان مهر و عطوفت را نیز آموزش می دهیم که با  بیمارانشان مهربان باشند. بسیاری از ما در سال های گذشته به مناطقی مانند نوار غزه سفر کرده و شرایط مردم این شهر  را به خوبی درک می کنیم.

ما از تمامی همکاران خود می خواهیم که این نامه را امضا کنند تا صدای اعتراضمان به گوش جهانیان رسیده و تصمیمی در برابر حملات وحشیانه اسرائیل ( رژیم صهیونیستی) اتخاذ کنند. ما حملات وحشیانه به زنان، کودکان و سالمندان یا حتی مردان بی دفاع را محکوم کرده و خواستار توقف حملات هستیم.

ما به زندگی مردم امید داریم و همواره به آنها امید می دهیم اما اسرائیل ( رژیم صهیونیستی) در حال پر پر کردن زندگی و امید است. انسانیت در این منطقه در خطر است و باید هر چه سریعتر تصمیم جدی اتخاذ شود تا به نسل کشی در این شهر خاتمه داده شود. در نوار غزه، مردم از تشنگی، گرسنگی، بیماری، جراحت، نبود پزشک یا قطعی برق برای اعمال جراحی حیاتی رنج می برند."

در ادامه این نامه تصاویر دلخراشی از مرگ انسان ها و همینطور کودکان بی گناه درج شده است.

به گزارش مهر، دانشمندان و پزشکان این نامه متعلق به کشورهای ایران، مالزی، ایتالیا، آلمان، آمریکا، انگلیس، استرالیا، آرژانتین، ایرلند، فرانسه، کانادا، اسپانیا، ژاپن، قطر، سوئد، سوئیس، لبنان، چین، هند، پاکستان، هلند، تایوان، اندونزی، لوکزامبورگ، مکزیک، نروژ، جمهوری چک، سنگاپور، شیلی، عربستان، تانزانیا، یونان، پرتغال، برزیل، دانمارک، ترکیه، افریقای جنوبی، مصر و بلژیک هستند.