در هفته اخیر، محصولات و تکنولوژی های جدیدی روانه بازار شدند که از میان آنها ال جی و نمایشگر 11.6 اینچی، ورود لنوو به فناوری های پوشیدنی، تاچ پیکو جزء برترین های هفته نام گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، تکنولوژی های برتر جهانی هفته اخیر در حوزه علم و فناوری را مشاهده کنید:

لنوو به فناوری های پوشیدنی پیوست

در حالی که عینک ساخت گوگل جزء گجت های پوشیدنی است که با استقبال چشمگیری مواجه شده و در صدر لیست فروش قرار دارد، لنوو، دیگر شرکت ارائه کننده محصولات فناوری، عینک جدیدی را با نام C1 روانه بازار کرده است. این عینک دارای تفاوت هایی به نسبت سایر عینک هاست که  می تواند در استقبال مضاعف از آن سهم به سزایی داشته باشد. تفاوت های این عینک را می توان در باتری و نحوه قرار گرفتن آن دور گردن دانست.



اتاق هایی که با اسمارت فون باز می شوند

اتاق هتل های هیلتون به جای اینکه با کلید باز شوند با اسمارت فون ها به روی مسافران هتل گشوده می شوند تا این هتل، اولین هتلی باشد که از این صنعت استفاده می کند. در ابتدای ورود مسافران، نرم افزار جدیدی روی گوشی های مجهز به اندروید یا IOS نصب می شود تا مسافران در ورود یا خروج به اتاق بتوانند از این برنامه کمک بگیرند.
 

ال جی و نمایشگر 11.6 اینچی

شرکت ال.جی تبلت اندروید جدیدی را با نام LG Tab Book 11 و با نمایشگر 11.6 اینچی فول اچ دی 1920 * 1080 و  فرکانس 2.6 گیگا هرتز و گرافیک اینتل
HD Graphics 4400 روانه بازار کرد.


تاچ پیکو، پروژه ای جدید و جذاب

تاچ پیکو پروژکتور دستی دارای سیستم عامل اندروید  4.4 بوده و می تواند تصاویر گوشی را بر روی هر سطحی تا 80 اینچ میسر کند. این پروژکتور کوچک همچنین می تواند برنامه های مخصوص اندروید را نیز اجرا  یا به وسیله وای فای به لپ تاپ وصل شود. قلم دستگاه با لمس تصاویر پخش شده از تاچ پیکو به روی دیوار می تواند اطلاعات مورد نیاز را به دستگاه منتقل کند.