تصاویری از تلفن همراه سامسونگ با نام Galaxy Mega 2 روی سایت سامسونگ قرار گرفته و از ارائه این محصول جدید خبر می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، در ماه های اخیر، سامسونگ محصولات متعددی را روانه بازار کرده تا بتوان این کمپانی را در زمره کمپانی های فعال در سال 2014 میلادی قرار داد.

اما این کمپانی فعال و پرکار به یک کمپانی متقلب نیز مشهور شده است! اپل، کمپانی سامسونگ را بخاطر تقلید از محصولاتش و همچنین افزایش سایز صفحه نمایش اسمارت فون هایش همانند محصولات اپل یک متقلب نامیده است. این موضوع باعث شده تا از کمپانی سامسونگ به عنوان یک متقلب در رسانه ها یاد شود.

محصول جدید سامسونگ همانطور که پیش بینی می شد با صفحه نمایشی بزرگتر از محصولات قبلی و در سایز 6 اینچ و با نام گلکسی مگا 2  رونمایی شده است.

مگای جدید می تواند نام نسل جدیدی  از محصولات سامسونگ با مدل های گلکسی مگای 6.3 و مگای 5.8  باشد. این محصول جدید با اندازه ۱۶۳.۶×۸۴.۹×۸.۶ میلی متر از گلکسی نوت 4 بزرگتر است. دوربین جلوی 2.1 و دوربین پشت نیز 8 مگاپیکسل و دارای رزولوشن720* 1280 پیکسل است. 

از دیگر ویژگی های این محصول می توان به 16 گیگا بایت حافظه داخلی و حافظه رم 1.5 گیگا بایت اشاره کرد. این محصول در تایلند و مالزی عرضه خواهد شد اما هنوز اطلاعاتی مبنی بر فروش این محصول در کشورهای دیگری مانند امریکای شمالی یا اروپا منتشر نشده است.