کارگاه «دیپلماسی علم و فناوری در اقتصاد مقاومتی» 2 مهرماه ویژه سفرا و رایزنان اقتصادی وزارت امور خارجه و توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تور علمی و کارگاه یک روزه «دیپلماسی علم و فناوری در اقتصاد مقاومتی» را 2 مهرماه سال جاری برای جمعی از سفرا و رایزنان اقتصادی وزارت امور خارجه برگزار می کند.


براساس این گزارش، این کارگاه به میزبانی معاونت بین الملل و تبادل فناوری معاونت علمی و در پارک فناوری پردیس معاونت علمی، روز چهارشنبه هفته جاری (2 مهرماه) از ساعت 9 تا 18 برپا خواهد شد.


برگزاری تور علمی و کارگاه «دیپلماسی علم و فناوری در اقتصاد مقاومتی» در راستای اجرای برنامه اقدام مشترک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت امور خارجه در حوزه دیپلماسی علم و فناوری که اواخر مردادماه سال جاری به امضای دکتر ظریف وزیر امور خارجه و دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری رسیده بود، صورت می گیرد.


براساس بند 4 این برنامه مشترک؛ برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت برای رایزنان اقتصادی اعزامی به نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران به منظور تقویت بخش اقتصادی نمایندگی ها با اولویت توجه به تقویت و افزایش صادرات محصولات دانش بنیان، از محورهای مهم مورد توجه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت امور خارجه است.