ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اعلام فراخوان، از صاحبان ایده راه اندازی مجموعه کوچک و فناورانه موزه علم و فناوری در راستای تجهیز و نوسازی موزه های کشور به فناوری روز حمایت مادی و معنوی به عمل می آورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناروی و نوآوری، ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی در راستای تجهیز و نوسازی موزه های کشور به فناوری روز با اعلام فراخوان از مسئولان موزه های ایران زمین جهت تحقق این امر حمایت مادی و معنوی به عمل می آورد.


بنابراین گزارش راه اندازی مجموعه کوچک و فناورانه موزه علم و فناوری از دیگر اهداف مورد نظر این ستاد است. از این رو صاحبان ایده های نو و مرتبط با این موضوع نیز از حمایت ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی بهره مند می شوند.
در مجموعه مورد نظر این ستاد از تجهیزات فناورانه برای شبیه سازی اماکن باستانی و تاریخی استفاده می شود تا از این طریق به احیای فرهنگ ایرانی اسلامی پرداخته شود.


ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی در نظر دارد تا پس از انتخاب ایده برتر نخستین شبیه سازی خود را با اثر تاریخی تخت جمشید آغاز کند و پس از موفقیت آمیز بودن آن آثار فاخر فرهنگ ایران زمین را در این مجموعه به نمایش بگذارد.
بر این اساس، حمایت مالی یادشده به صورت ارایه تسهیلات نقدی و حمایت معنوی از صاحبان ایده برتر این حوزه انجام می شود.


علاقه مندان برای اعلام آمادگی و دریافت اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 83532296 تماس بگیرند. یا به پایگاه اطلاع رسانی ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی به آدرس www.stdc.isti.ir مراجعه کنند.