ثبت‌نام پنجمین مسابقه ملی فناوری نانو آغاز شده است. همزمان با آغاز ثبت‌نام، رقابت نهادهای ترویجی در ثبت نام و آموزش دانشجویان با برگزاری دوره‌های آموزشی آمادگی مسابقه نانو نیز از سر گرفته می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، پنجمین مسابقه ملی فناوری نانو اردیبهشت ماه سال 1394 برگزار خواهد شد. کلیه داوطلبان فرصت دارند تا پایان اسفندماه سال 1393 نسبت به ثبت‌نام در مسابقه اقدام کنند.


پنجمین مسابقه ملی فناوری نانو همچون سال گذشته در یک مرحله و به‌صورت تئوری برگزار خواهد شد و کلیه سؤالات آزمون به‌صورت چند گزینه‌ای طراحی می‌شود.


ثبت‌نام در مسابقه به دو روش ثبت‌نام انفرادی و ثبت نام از طریق نهادهای ترویجی است که ثبت نام از طریق نهادهای ترویجی با 50درصد تخفیف صورت می‌گیرد.


راهنمای ثبت‌نام، مراحل و هزینه‌های آن در صفحه مسابقه ملی فناوری نانو در دسترس داوطلبان قرار گرفته است. 


در پنجمین مسابقه ملی فناوری نانو به مانند سال قبل، 75درصد تخفیف ویژه ثبت نام برای تمامی نخبگان دانشگاهی در نظر گرفته شده است که این افراد می‌توانند با ارائه گواهی معتبر از سوی دانشگاه، بنیاد ملی نخبگان و ... به دبیرخانه مسابقه ملی فناوری نانو از این تخفیف برخوردار شوند.


تمامی نهادها و تشکل‌های علاقه‌مند به مشارکت در ثبت‌نام داوطلبان و برگزاری دوره‌های آمادگی مسابقه ملی فناوری نانو، در صورتی که تا کنون اقدام به ثبت نهاد ترویجی فناوری نانو ننموده‌اند، می‌توانند پس از پیگیری و ثبت مشخصات خود به عنوان یک نهاد ترویجی، از حمایت‌های مادی و معنوی ستاد فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برخوردار شوند. نحوه ثبت اطلاعات نهادهای ترویجی در بانک اطلاعات نهادهای ترویجی ارائه شده است. 


لازم به ذکر است، نهادهای ترویجی در راستای آماده سازی داوطلبان برای مسابقه ملی نانو می‌توانند اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزشی آمادگی مسابقه نمایند. متن کامل آیین‌نامه حمایت تشویقی از سمینارهای ترویجی و کارگاه‌های آموزشی فناوری نانو در صفحه ترویج پایگاه اینترنتی ستاد فناوری نانو معاونت علمی در دسترس قرار دارد. 


علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون برگزاری پنجمین مسابقه ملی فناوری نانو با پست الکترونیکی دبیرخانه به آدرس www.nano.ir/competition مکاتبه نمایند و یا با شماره‌های 02188862279، 09190424205 تماس حاصل نمایند. جزئیات بیشتر در خصوص این مسابقه در پایگاه اینترنتی مسابقه قابل مشاهده است.