معاون امور بین الملل و تبادل فناوری معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری، از سفر دکتر ستاری به روسیه خبر داد و گفت: در این سفر معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با وزیر علوم روسیه دیدار خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیل فناوری و نوآوری، مهندس علی مرتضی بیرنگ معاون امور بین الملل و تبادل فناوری معاونت علمی، از سفر دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری به کشور روسیه از 5 تا 8 آبان ماه جاری خبر داد. 


به گفته وی، بازدید از موسسات علمی و تحقیقاتی و دانشگاه های معتبر کشور روسیه از جمله اهداف این سفر است. دکتر ستاری همچنین علاوه بر ایراد سخنرانی هایی با محوریت علم و فناوری در جهان، منطقه و ایران در این مراکز، قرار است با وزیر علوم روسیه نیز دیدار داشته باشد. 


معاون امور بین الملل و تبادل فناوری معاونت علمی در ادامه عنوان کرد: در این سفر، معاون علمی و فناوری رییس جمهوری اسلامی ایران با ایرانیان و دانشگاهیان مقیم کشور روسیه دیدار و گفت وگو خواهد کرد. 


بیرنگ همچنین گفت: معاون علمی و فناوری رییس جمهوری اسلامی ایران را در این سفر، برخی از معاونان و مشاوران وی در معاونت علمی و جمعی از روسای دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان همراهی خواهند کرد.