در هفته اخیر، محصولات و تکنولوژی‌های جدیدی روانه بازار شده‌اند که برخی از آنها مانند گجتی برای لاغری، تبلت جدید ایسر و گوشی جدید ال جی جزء برترین‌های هفته نام گرفته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، تکنولوژی های برتر جهانی هفته اخیر در حوزه علم و فناوری را در این مطلب مشاهده کنید:

* Jawbone UP3,  گجت مناسبی برای لاغری

اشخاصی که دچار اضافه وزن هستند به دنبال راه حلی می گردند تا بتوانند وزن خود را کاهش دهند. گاهی اوقات، شخص آنقدر رژیم های مختلف را امتحان می کند که دیگر امیدش به لاغر شدن را از دست می دهد.

لاغری

گجت جدید لاغری با نام  Jawbone تولید و روانه بازار فناوری شده که می تواند برای اشخاصی که رژیم دارند، سودمند باشد. معمولا افرادی که رژیم غذایی لاغری دارند با کاهش فشار خون، ضربان قلب یا حتی سردی دمای بدن مواجه می شوند که با کمک این دستگاه می توانند به علائم حیاتی بدن خود دسترسی داشته و همینطور این گجت میزان خواب روزانه و همینطور استراحت اشخاص با توجه به رژیم غذایی آنها را نیز مشخص می کند تا شخص با انجام فعالیت های بیشتر ضعیف و ناتوان نشود.

* تبلت Acer Aspire Switch 12

ایسر، کمپانی تایوانی است که در سال های اخیر محصولات فناورانه متفاوتی را روانه بازار کرده و نگاه کاربران بسیاری را به خود جلب کرده است. از مشخصات این تبلت می توان به صفحه نمایش 12.5 اینچی، رزولوشن 1080P، پردازنده جدید اینتل Intel Core M اشاره کرد. پردازنده جدید اینتل شارژ کمتری از دستگاه مصرف می کند.

ایسر

تصویر Full HD ، پورت micro-USB 3.0 ، ورودی HDMI از دیگر قابلیت های این تبلت است.

گوشی جدید ال جی با عنوان Vivo X5 Max

این گوشی، یکی از سبک ترین گوشی هایی است که تا کنون توسط این کمپانی عرضه شده اتس. ال جی با عرضه گوشی مجهز به ضخامت  4.75 میلی متر توانست نام خود را به عنوان یکی از سردمداران جدید در عرضه گوشی هایی با ضخامت باریک و سبک به ثبت برساند.

گوشی ال جی

این تلفن جدید مجهز به صفحه نمایش 5.5 اینچی، اندروید 4.4.4 کیت کت، رزولوشن Full HD، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی  و دوربین 5 مگاپیکسلی دوم ، دو گیگ حافظه رم و پردازنده  octa-core 1.7GHz است.

ساعت هوشمند اچ اپی MB Chronowing

  اچ پی برای طراحی ساعت جدید خود با مایکل باستیان یکی از مشهورترین طراحان مد همکاری داشته است. این ساعت هوشمند MB Chronowing نامگذاری شده است. این ساعت با پلتفرم های اندروید و IOS تطابق و هماهنگی دارد. این ساعت از قابلیت هایی مانند تا 50 متر زیر آب ماندن، ضد آب، ضد زنگ و  پوشش 44 میلی متری فولادی برخوردار است. این ساعت به سه بند مختلف نیز مجهز است.

اچ پی