محققان معتقدند برای اینکه روزی سرشار از موفقیت و انرژی داشته باشید، تنها یک کلید موفقیت وجود دارد و آن هم خواب کافی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری،  در دنیای پرسرعت امروزی، زمانی که شاغلان از منزل خارج شده و تا زمانی که دوباره به منزل بازگردند، بایستی از انرژی کافی برخوردار باشند تا بتوانند روز خود را با سلامت روح و روان به پایان برسانند و نتایج خوبی از برنامه ها و فعالیت های روزانه خود کسب کنند.

اما از سوی دیگر،
آخرین فعالیت یا رفتارهایی که قبل از آماده شدن برای خواب شبانه انجام می شود، می تواند تاثیر قابل توجهی بر خلق و خو و همینطور انرژی روز بعد داشته باشد. در نتیجه باید با آرامش و به دور از هرگونه تشویش و اضطراب به استراحت شبانه پرداخت.

محققان معتقدند خواب مفید شبانه، اولین کلید موفقیت در فعالیت های روزمره است. افراد موفق در رابطه با علت کامیابی خود از 2 دلیل اصلی یاد می کنند، سلامت روح و روان و سلامت جسم. بخشی از سلامت جسم و روان با خواب کافی تامین می شود و به میزان استراحت و خواب شبانه برمی گردد. فعالیت های قبل از خواب، یکی دیگر از مواردی است که برای آغاز روزی پر انرژی و با نشاط باید مورد توجه قرار گیرد.

محققان توصیه می کنند تا قبل از خواب شبانه به حرکات آرامش بخشی مانند یوگا یا مدیتیشن پرداخته شود تا بتوان با ذهنی باز و بدون هیچ گونه نگرانی، تشویش یا استرس به استراحت پرداخت تا در روز آینده سرحال و با نشاط بوده و بتوان روز موفقی را سپری کرد.