ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، 12 طرح مرتبط با حوزه فرهنگ و هنر را مشمول دریافت بسته حمایتی دانست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی از تیرماه سال جاری تا کنون 52طرح به این ستاد ارایه شده است که از این تعداد تنها 12 طرح پذیرفته شده و در حال پیمودن روال اداری خود است.

بنابراین گزارش، از 12 طرح پذیرفته شده هم اکنون 4طرح در مرحله پرداخت وام و دریافت حمایت های مالی قرار دارند. این طرح ها بیشتر در موضوعات مرتبط با حوزه صنایع دستی، حوزه بازی های رایانه ای و دیجیتال با مبنای ایرانی و اسلامی است.

آمار جدید ارایه شده از سوی ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز نشان رد 16 طرح از 40 طرح باقی مانده دارد. به این ترتیب 24 طرح باقی مانده تعدادی در حال بررسی است و تعداد دیگر از طرح ها به دلیل ناقص بودن و یا فاصله داشتن از اهداف ستاد پس مشاوره برای تغییرات تکمیلی و تصحیح به صاحبان طرح ارجاع داده شده است.

طرح های در حال بررسی توسط این ستاد با موضوعاتی چون بازی های کامپیوتری، سخت افزاری مستندسازی، عکسبرداری، صنایع دستی و میراث فرهنگی ارایه شده بود که در صورت لحاظ شدن سیاست ها و اولویت های تعریف شده از سوی ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مورد بررسی مجدد قرار می گیرند.
پایان پیام/