دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از برگزاری شانزدهمین همایش صنایع دریایی به عنوان مهمترین رویداد دریایی کشور در هفته جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، دکتر محمد سعید سیف دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی با بیان اینکه شانزدهمین همایش صنایع دریایی از 11 تا 14 آذرماه و با حضور همه فعالان عرصه صنایع دریایی در بندرعباس برگزار می شود، اظهار کرد: در این همایش جمعی از مسئولان عالی رتبه کشوری و لشکری نیز حضور دارند و برنامه های متعددی از جمله کارگاه های آموزشی نیز در حاشیه این نمایشگاه برگزار خواهد شد.
سیف همچنین از برگزاری نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی در حاشیه این همایش خبر داد و گفت: این نمایشگاه با حضور اکثر شرکت ها، نهادها و سازمان های فعال در عرصه صنایع دریایی آخرین دستاوردهای کشور در عرصه فناوری ها و صنایع دریایی را برای بازدید کنندگان به نمایش در خواهد آورد.
وی همچنین به برخی از برنامه های جنبی این همایش که توسط ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی انجام می شود اشاره کرد و گفت: اطلس شناورهای ساخت ایران و نخستین آمارنامه دریایی کشور تهیه شده است که همزمان با همایش منتشر خواهد شد.
دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی در ادامه بیان کرد: بررسی وضعیت تدوین نقشه راه فناوری های دریایی کشور از دیگر برنامه های ستاد در این همایش به شمار می رود.
شانزدهمین همایش صنایع دریایی ایران از 11 تا 14 آذرماه به همت ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در بندرعباس برگزار می شود.