پذیرش و ثبت نام متقاضیان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، مهندس سیدعلی هزاوه مدیر مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس معاونت علمی درباره عضویت متقاضیان در این مرکز اظهار کرد: تیم‌ها و شرکت‌های نوپای فعال در حوزه‌های برق و الکترونیک، فناوری اطلاعات و ارتباطات، مکانیک پیشرفته، تجهیزات پزشکی، مواد نوترکیب و جدید، و فناوری‌های حوزه محیط زیست می‌توانند درخواست خود به این مرکز ارسال کنند.

وی افزود: وجود تیم کاری کارآفرین، متخصص و با انگیزه‌، طرح فناورانه با قابلیت تجاری‌سازی و برنامه‌کاری منسجم، از الزامات عضویت در مرکز رشد است.

هزاوه در ادامه با اشاره به مراحل پیش روی متقاضیان اعلام کرد: صاحبان طرح با تکمیل و ارسال فرم اولیه تقاضای عضویت و با ارائه اطلاعاتی در خصوص تیم کاری و طرح مورد نظر، در فرآیند عضویت قرارخواهند گرفت و در صورت تایید اولیه طرح، جلسه معارفه و آشنایی با پارک فناوری پردیس و مرکز رشد به صورت عمومی برگزار می‌شود؛ در گام بعدی با حضور متخصصان مربوطه،جلسات جداگانه‌ای با صاحبان طرح‌ها برگزار می‌شود تا طرح‌ها از جنبه‌های بازار و موضوعات فنی مورد تایید قرار گیرند.

مدیر مرکز رشد فناوری نخبگان همچنین به محدودیت فضای استقرار شرکت‌ها و تعداد درخواست‌ها اشاره کرد و افزود: طرح‌های برتر جهت استقرار در مرکز رشد برگزیده می‌شوند و سایر تیم‌ها به سایر مراکز زیرمجموعه پارک برای ادامه فعالیت خود هدایت خواهند شد.

به گفته وی، مهلت ارسال درخواست برای متقاضیان محترم تا پایان دی‌ماه تعیین شده است و علاقه مندان برای ثبت نام از طریق وبسایت پارک فناوری پردیس معاونت علمی به آدرس techpark.ir اقدام کنند.