به منظور آشنایی شرکت‌ها و مؤسسات دانش بنیان تأیید صلاحیت شده سراسر کشور با تسهیلات لیزینگ محصولات دانش بنیان و نحوه استفاده از آن، روز یکشنبه 14 دی‌ماه 93 همایشی تحت «توسعه بازار فناوری، تشریح طرح لیزینگ محصولات دانش‌بنیان» توسط مرکز فن بازار ملی ایران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، اکبر قنبرپور، رییس مرکز فن بازار ملی ابران با اعلام این خبر گفت: طرح لیزینگ محصولات دانش بنیان از اواسط سال جاری با هدف تحریک تقاضا و توسعه بازار محصولات شرکتهای دانش بنیان با استفاده از منابع صندوق نوآوری و شکوفایی و حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری آغاز شده است.


وی خاطرنشان کرد: پس از فراخوان شناسایی کارگزاران تبادل فناوری کشور و شناسایی و انعقاد تفاهم نامه با ایشان،‌ در قدم بعد طی همایشی که با حضور شرکتهای دانش بنیان سراسر کشور و کارگزاران تبادل فناوری در تهران برگزار خواهد شد، کلیات طرح لیزینگ محصولات دانش بنیان، نحوه استفاده از این تسهیلات، شرایط تسهیلات و ... به اطلاع این شرکت ها خواهد رسید.


قنبرپور گفت: در این همایش، کارگزاران تبادل فناوری نیز حضور خواهند داشت و امکان دریافت اطلاعات، راهنمایی شرکت‌ها، تشکیل پرونده و ... فراهم خواهد بودلذا در این چارچوب قصد داریم مذاکرات و تعاملات اولیه بین شرکتهای دانش بنیان و این کارگزاران در حاشیه همایش صورت گیرد.


این همایش با حضور دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در محل سالن همایشهای دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران واقع در خیابان امیرآباد شمالی برگزار خواهد شد.


متقاضیان ثبت‌نام و حضور در این همایش می‌توانند با شماره تلفن 76250250-021 (داخلی 377) مرکز فن‌بازار ملی ایران تماس حاصل کنند.