با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی، اولین مدرسه علوم اعصاب‌شناختی انجمن بین‌المللی تحقیقات مغز(IBRO) در ایران با موضوع "نقشه‌برداری کارکردی مغز انسان" سال آتی در تاریخ 22 تا 28 می (1 تا 7 خرداد 94) در تهران برگزار خواهد شد.

این مدرسه که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران، پژوهشکده علوم شناختی، دانشگاه علوم پزشکی شهید‌ بهشتی، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، پژوهشگاه دانش‌های بنیادی و آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز ایران برگزار می‌شود، قرار است میزبان حضور دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی باشد که از منطقه آسیا-اقیانوس‌آرام علاقمند به شرکت در این رخداد مهم علمی می‌باشند. محوریت موضوعات مورد بحث در این مدرسه حول نقشه‌برداری مغز انسان با تمرکز بر سه بخش تصمیم‌گیری، کارکردهای‌اجرایی و پردازش‌های بینایی تعیین شده است. این مدرسه در طی 5 روز برنامه‌ریزی شده است که 2 روز آن با ارائه 10 سخنرانی و 3 روز دیگر با فراهم کردن فرصت مشارکت در پروژه‌های آزمایشگاهی زمان‌بندی شده است.

 با در اختیار داشتن دستگاه MRI با قدرت 3 تسلا، دستگاه ‌EEG/ERP‌، دستگاه‌های tDCS/rTMSو بسته‌های نرم‌افزاری برای تحلیل داده‌ها، این مدرسه می‌تواند فرصت ارزشمندی را برای کسب دانش و تجارب جدید در حوزه نقشه‌برداری مغز برای شرکت‌کنندگان فراهم آورد. با حمایت‌ انجمن بین‌المللی تحقیقات مغز و ستاد توسعه علوم و فن‌آوری‌های شناختی، 20 دانشجوی ایرانی می‌توانند به رایگان در این مدرسه ثبت‌نام و شرکت نمایند. متقاضیانی که علاقمند برای شرکت در این مدرسه می‌باشند، باید رزومه علمی خود را به‌همراه مدارک مورد نیاز تا تاریخ 15 فوریه 2015 ( 26 بهمن 93) از طریق وب‌سایت زیر ارسال نمایند. قابل ذکر است که انتخاب شرکت‌کنندگان بر اساس هدف آنها از شرکت و سابقه علمیشان صورت می‌پذیرد.