دومین همایش ملی و کارگاه های تخصصی علوم و فناوری نانو (NCWNN) با حمایت ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، انجمن نانوفناوری ایران در نظر دارد با حمایتت ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی، دومین همایش ملی و کارگاه‌های تخصصی علوم و فناوری نانو، موسوم به NCWNN1394 را در روزهای 30 و 31 اردیبهشت ماه سال 1394 در دانشگاه خوارزمی (پردیس کرج) برگزار کند.

این همایش‌ها به صورت ادواری هر دو سال یکبار در بهار سال‌های زوج برگزار خواهد شد که اولین همایش در اردیبهشت ماه سال 1392 در دانشگاه تربیت مدرس با حضور فعالان عرصه نانو برگزار شد.

بر این اساس، انجمن در نظر دارد نسبت به برگزاری دومین همایش ملی و کارگاه‌های تخصصی علوم و فناوری نانو، موسوم به NCWNN1394 در روزهای 30 و 31 اردیبهشت ماه سال 1394 در دانشگاه خوارزمی (پردیس کرج) اقدام کند.
محورهای اصلی این همایش عبارتند از:

- نانوفیزیک
- نانوشیمی
- نانومواد
- نانومحاسبات
- نانوزیست فناوری
- نانوالکترونیک
- نانومکانیک
- نانوپزشکی

علاقمندان می‌توانند تا تاریخ ۱۵ بهمن ماه ۱۳۹۳ پس از ثبت نام در سایت همایش با استفاده از نام کاربری خود نسبت به ارسال مقاله اقدام کنند. گفتنی است این همایش از جمله همایش‌های مورد تأیید ستاد نانو برای دریافت مرحله دوم حمایت تشویقی پایان نامه‌های نانویی است. اطلاعات لازم در خصوص نحوه تنظیم مقاله و چگونگی ثبت نام و هزینه آن از طریق پایگاه اینترنتی همایش در دسترس قرار دارد.