کمپانی های فناوری در بزرگترین نمایشگاه محصولات دیجیتال در امریکا به عرضه محصولات متفاوتی پرداخته اند تا بتوانند با رقبای خود به مبارزه بپردازند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، در سال های اخیر، توجه ویژه ای به محصولات فناوری از جمله گجت های هوشمند، لپ تاپ، اسمارت فون، مانیتور و تلویزیون ها شده است. کمپانی های مختلف نیز برای جلب توجه مخاطبان به عرضه و تولید محصولات متفاوت و منحصر به فرد روی آورده اند که از میان آنها می توان به شرکت های  HTC و HP اشاره کرد.

* اسمارت فون هوشمند hTC

کمپانی hTC از محصول جدیدی با عنوان  hTC Desire 310 رونمایی کرده تا بتواند نگاه مخاطبان بیشتری را در نمایشگاه لاس وگاس امریکا به خود جلب کند. از مشخصات این محصول می توان به مواردی مانند صفحه نمایش  4.5 اینچی، رزولوشن 480*854 ، پردازنده 4 هسته ای با فرکانس  1.3 GHz , اندروید 4.4 کیت کت،   microSD ، دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی، رم 1، گیگابایتی و حافظه داخلی 8 گیگا بایتی با قابلیت ارتقاء تا 33 گیگا بایت اشاره کرد.

Htc

* نمایشگر واقعی و متفاوت از اچ پی

این نمایشگر منحصر به فرد بیشتر شبیه به فیلم های علمی تخیلی است که با زدن یک عینک به چشم تکمیل می شود. در این صفحه نمایش تصاویر از حالت عادی و معمولی خود خارج می شوند و حالت سه بعدی پیدا می کنند که می تواند در آموزش دروس یا مطالعات محققان کاربردهای شگرفی داشته باشند. با عرضه این نمایشگر، تحول عظیمی در عرصه مانیتورها به وقوع خواهد پیوست.
 

Htc

این محصول HP Zvr نام داشته و برای استفاده از آن بایستی عینک سه بعدی به چشم زده شود و قلم مخصوصی را نیز در دست داشته باشید و علاوه بر آن، این مانیتور حرکات سر کاربر را تحت کنترل داشته و فاصله مناسب را تنظیم می کند. این مانیتور مجهز به صفحه نمایش 23.6 اینچی و  رزولوشن 1080 پیکسل است.

* نمایشگر های خمیده  HP Pavilion 27c + EliteDisplay S270c

اچ پی تبدیل به یکی از فعال ترین کمپانی هایی شده که در روزهای اخیر از محصولات متفاوتی رونمایی کرده که هر یک دارای جذابیت های بخصوصی هستند. برای مثال  HP Zvr نمایشگری سه بعدی  و HP Pavilion 27c و EliteDisplay S270c نمایشگرهایی خمیده و منحصر به فرد هستند.
هر دوی این نمایشگرها دارای صفحات منحنی و مجهز به صفحه نمایش 27 اینچی و رزولوشن
1920×1080 پیکسلی هستند و استاندارد صفحه نمایش اچ پی در صفحات این نمایشگرها تا چندین برابر افزایش پیدا کرده تا کیفیت تصویر نیز ارتقاء قابل توجهی پیدا کند.

Htc