ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سرمایه گذاران حوزه صنایع فرهنگی و هنری کشور را به همکاری دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، ریاست جمهوری، طی فراخوانی از سوی ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی، سرمایه گذاران و شرکت های صاحب برندهای معتبر کشور برای مشارکت در طرح های سرمایه گذاری در حوزه صنایع فرهنگی و هنری به همکاری دعوت شدند.

براساس این گزارش، ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی اولویت هایی را برای سرمایه گذاری در این حوزه مشخص کرده است که از جمله آن ها می توان به صادرات و برندسازی صنایع فرهنگی و هنری، گردشگری، ارتقای فناوری و بهره گیری از فناوری های نو در صنایع فرهنگی و هنری اشاره کرد.

علاقه مندان می توانند تا 30 بهمن ماه سال جاری طرح ها و پیشنهادات خود را در حوزه سرمایه گذاری صنایع فرهنگی و هنری به دبیرخانه ستاد ارائه کنند. وبسایت ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی به آدرس www.stdc.isti.ir، پذیرای طرح ها و پیشنهادات در این زمینه است. همچنین شماره تلفن های 96 و83532287 -021 نیز برای پاسخ به پرسش های علاقه مندان در نظر گرفته شده است.