رییس پنجمین نمایشگاه و جشنواره ملی علم تا عمل، اعضای شورای هماهنگی و روسای کمیته های مختلف این جشنواره را منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری،، علیرضا دلیری، امیر حسین کاظمی، ماشاالله اخلاقی و پرویز کرمی، در احکام جداگانه ای، از سوی محمود شیخ زین الدین رییس پنجمین نمایشگاه و جشنواره "علم تا عمل" به عنوان اعضای شورای هماهنگی این جشنواره منصوب شدند.


شیخ زین الدین در بخشی از این حکم خطاب به هر یک از اعضای شورای هماهنگی جشنواره آورده است: از آنجاکه برگزاری این جشنواره به عنوان تبلور تجاری سازی فناوری استان ها، فرصتی برای ایجاد شور و نشاط در عرصه علم و فناوری در استان ها و رقابت میان فناوران می شود، امیدوارم با همیاری جنابعالی شاهد برپایی شایسته و با شکوه پنجمین دوره این جشنواره ملی باشیم.


براساس این گزارش، علیرضا دلیری به عنوان عضو شورای هماهنگی و دبیر کمیته پشتیبانی، امیرحسین کاظمی به عنوان عضو شورای هماهنگی و دبیر کمیته تشریفات، ماشاءالله اخلاقی به عنوان عضو شورای هماهنگی و دبیر کمیته حراست و پرویز کرمی به عنوان عضو شورای هماهنگی و دبیر کمیته اطلاع رسانی، مراسم و انتشارات پنجمین نمایشگاه و جشنواره ملی علم تا عمل منصوب شده اند.


گفتنی است، پیش از این اسماعیل قادری فر مدیرکل دفتر تجاری سازی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز به عنوان دبیر این نمایشگاه و جشنواره از سوی شیخ زین‌الدین معرفی شده بود.

براساس این گزارش، پنجمین نمایشگاه و جشنواره ملی علم تا عمل با شعار «تبلور تجاری‌سازی دستاوردهای علمی و فناوری» و به همت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از تاریخ 3 تا 7 اسفندماه 1393 در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) تهران برگزار می شود.