ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به منظور بهینه سازی مصرف انرژی در حوزه دستگاه ها، ماشین آلات و تجهیزات ساخت صنایع دستی از کلیه سازندگان فعال دارای طرح های نوآورانه و فناورانه در این حوزه حمایت می‌کند.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی به منظور بهینه سازی مصرف انرژی و عملکرد کوره ها، طی فراخوانی، از متخصصان و سازندگان تجهیزات و ماشین آلات ساخت صنایع دستی کشور که دارای طرح های نوآورانه و فناورانه در این زمینه هستند، دعوت به همکاری کرد.


براساس این گزارش، ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی در راستای ارتقای فناوری تجهیزات در شاخه های مختلف صنایع دستی همچون: هم‌جوشی شیشه، سفال و سرامیک حمایت های لازم را صورت خواهد داد.


براساس اعلام دبیرخانه ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی، صاحبان ایده ها و دستاوردهای مرتبط با این فراخوان، تا پایان بهمن ماه سال جاری، فرصت دارند تا طرح های خود را ارسال کنند.


علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 96 و83532287 -021 تماس بگیرند یا به سایتwww.stdc.isti.ir مراجعه کنند.