با نصب یک اپلیکیشن می توانید صفحه کلید گوشی تان را تغییر دهید شاید این صفحه‌کلید جدید بتواند از کیبورد پیش‌فرض شما، سریع‌تر، کارآمدتر، زیباتر و دارای ویژگی‌های بیشتری باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، یکی از مزایای استفاده از دستگاه‌های اندروید را شاید بتوان این موضوع عنوان کرد که کاربر می‌تواند تمام جزئیات آن را به‌دلخواه خود تغییر دهد؛ یکی از این جزئیات، کیبورد برنامه است. شاید یک صفحه‌کلید جدید بتواند از کیبورد پیش‌فرض شما، سریع‌تر، کارآمدتر، زیباتر و دارای ویژگی‌های بیشتری باشد. ما به شما اپلیکیشن  ai.type را معرفی می کنیم.

با جایگزین کردن این اپلیکیشن به‌جای کیبورد اصلی خود و  تغییر صفحه‌کلید موبایلتان می‌توانید با داشتن پس‌زمینه‌های گوناگون، ویژگی‌های قابل تنظیم، و قابلیت حدس لغت بعدی را امتحان کنید.

این اپلیکیشن به شما این امکان را می دهد که گوشی خود را شخصی‌سازی کرده و اندازه صفحه‌کلید را به‌دلخواه خود تغییر دهید.

از جمله ویژگی های این برنامه قابلیت حدس لغات است. برنامه با دقت بالایی کلمه‌ای که قصد گفتن آن را دارید حدس میزند. اما اگر هم اشتباه حدس بزند جای نگرانی نیست. شما مجبور به استفاده از آن نیستید. به‌علاوه اینکه می‌توانید در منو تنظیمات هرگونه تغییری که می‌خواهید را اعمال کنید. این برنامه قابلیت نصب رایگان و 22.67 مگابایت حجم دارد.

این اپلیکیشن را می توانید از اینجا دانلود کنید: http://iranapps.ir/app/com.aitype.android