ششمین دوره جشنواره ستاره‌های فناوری ایران با هدف تقدیر از شرکت‌های دانش بنیان حوزه فناوری اطلاعات و معرفی برترین‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و روباتیک برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه جشنواره ستاره های فناوری ایران با حمایت سازمان فناوری اطلاعات و سازمان نظام صنفی رایانه ای اسفندماه برگزار می شود.

نامزدهای مورد نظر در این جشنواره در چهار گروه فناوری اطلاعات، فناوری ارتباطات، فناوری روباتیک و دانش بنیان دسته‌بندی می‌شوند که در این دسته‌بندی از ارائه دهندگان کالا، خدمات، نوآوری‌ها، چهره‌های نامدار و همچنین آینده‌سازان فناوری کشور تقدیر بعمل خواهد آمد.

در این جشنواره در بخش فناوری اطلاعات شرکتهای فعال در حوزه کالا و خدمات، خدمات نرم افزاری، وب و فضای مجازی، محتوای الکترونیکی، خدمات و راهکارها، بانکداری و تجارت الکترونیکی و دولت الکترونیک ارزیابی می شوند.

در بخش فناوری ارتباطات شرکتهای فعال در حوزه کالا و خدمات، خدمات ارزش افزوده، خدمات دسترسی به اینترنت و صنایع مخابراتی، در بخش فناوری روباتیک شرکتهای فعال در حوزه هوش مصنوعی، تیم روباتیک و روبات و در بخش دانش بنیان شرکتهای فعال در حوزه طرح تجاری، پژوهش و اختراع مورد ارزیابی قرار می گیرند.

رسول عبداللهی دبیر جشنواره ستاره‌های فناوری ایران با اشاره به اهمیت موضوع حمایت از طرح‌ها و پروژه‌های دانش بنیان و رسیدن این طرح‌ها به مرحله تجاری‌سازی براساس اقدامات نهادهای مربوطه به ویژه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: با توجه به اقدامات انجام شده در راستای اجرای طرح‌های دانش بنیان، براساس تصمیم شورای سیاست‌گذاری این جشنواره مقرر شد تا در این دوره، از شرکت‌های دانش بنیان موفق که با هدف توسعه فناوری و پیشرفت اقتصادی کشور گام برداشته‌اند به نحو شایسته‌ای تقدیر شود.

متقاضیان شرکت در این جشنواره باید به وب سایت جشنواره به نشانی اینترنتی www.tstars.ir مراجعه کنند.