از آنجا که دیگر نمی توان کودکان را از گوشی های هوشمند دور نگه داشت اپلیکیشنی به کمک خانواده ها آمده است که می تواند ویدیوهایی که کودکان به آنها دسترسی دارند را مدیریت کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، امروزه دیگر نمی‌شود کودکان را از تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند دورنگه داشت؛ آن‌ها آن‌قدر برای بازی کردن با تبلت‌ و گوشی اصرار می‌کنند که بهترین و کوتاه‌ترین راه دادن دستگاه‌ به آن‌ها است. به همین دلیل در حال حاضر تنها کاری که از دستمان برمی‌آید این است که برنامه‌های داخل این دستگاههای دیجیتالی و هوشمند را برایشان دسته‌بندی و مدیریت کنیم.

به همین منظور آزمایشگاه تولیدی برنامه های کاربردی Vine اپلیکیشنی ویژه کاربران سیستم عامل IOS را به‌ طور جداگانه‌ای برای کودکان طراحی کرده تا ویدیوهایی که کودکان به آن‌ها دسترسی دارند مخصوص کودکان باشند.

اپلیکیشن Vine Kids روشی جالب و سرگرم‌کننده‌ برای تماشای ویدیوها فراهم می‌کند و به کمک کاراکترهای انیمیشنی زیبا ، کودکان می‌توانند ویدیوهایی را که برایشان مناسب و سرگرم‌کننده است، ببینند؛ در این اپلیکیشن، ویدیوهایی از داستانهای جالب حیوانات، انیمیشن‌های رنگارنگ و زیبا و ویدیوهایی از ساختن وسایل و کارهای هنری به چشم می‌خورد؛ با این وجود دیگر پدر و مادرها نگران ویدیوهایی که فرزندانشان می‌بینند نخواهند بود و با خیال راحت می توانند به دنبال کارهایشان بروند.

این برنامه کاربردی برای کودکان پنج سال به بالا مناسب است اما سرویس اصلی آن برای افراد بالاتر از ۱۳ سال و با هدف حفظ حریم کودکان در نظر گرفته‌شده است. 

در این اپلیکیشن هیچ‌گونه اطلاعات شخصی از کودکان دریافت نمی شود تا والدین به این برنامه اعتماد کنند.

هم اکنون این اپلیکیشن در فروشگاه ویژه برنامه های اپل - آیتونز به‌صورت رایگان قرار گرفته است و فعلا شرکت تولیدکننده برای تولید این اپلیکیشن در پلتفرم‌های اندروید، برنامه‌ای را اعلام نکرده است.

این برنامه را می توانید از اینجا https://itunes.apple.com/US/app/id959063693?mt=8 دانلود کنید.