آیین معرفی برگزیدگان سومین دوره جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری در ایران با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت علوم هفتم اسفند ماه جاری برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، دکتر مهدی الیاسی ، رییس کمیته اجرایی جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری در ایران درباره اعطای این جایزه گفت : سومین دوره اعطای این جایزه ملی با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری ، رییس صندوق نوآوری و شکوفایی و معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم روز پنجشنبه هفته جاری 7 اسفندماه در محل سالن همایش های بین المللی صداو سیما برگزار خواهد شد.

وی افزود: سومین دوره جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری در ایران با حضور 80 شرکت حوزه دانش بنیان و فناوری کشور و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می شود و کار ارزیابی عملکرد این شرکت ها از شش ماه گذشته انجام شده است.

رییس کمیته اجرایی جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری در ایران درباره بخش های مختلف این جایزه بیان کرد: شرکت های حاضر در این مراسم از سه بخش شرکت های هلدینگ، شرکت های نوپا دانش بنیان و فناور و بنگاه های صنعتی حضور دارند که پس از ارزیابی و رتبه بندی، برگزیدگان جایزه، نشان جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری به آنها دریافت می کنند.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیتر درباره جایزه و حضور در این آیین، می توانند به آدرس اینترنتی www.iramitaward.ir مراجعه کنند .