ارائه زعفران در بسته‌های دانش بنیان یکی از طرح‌هایی است که امسال به عنوان یکی از طرح‌های برتر و برگزیده پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی علم و تا عمل معرفی شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، یکی از غرفه های برتر و برگزیده ای که در نمایشگاه حضور دارد، غرفه زعفران قاینات است که با محصولات متنوع خود در بین غرفه ها خودنمایی می کند.

در این غرفه انواع مختلف زعفران در شکل های مختلف عرضه می شود، زعفران به صورت قرص جوشان، آدامس زعفرانی، قرص زعفران و حتی قرص جوشان زرشک که همه اینها جدیدترین محصولات تولیدی شرکت تولید زعفران قاینات است.

یکی از جدیدترین محصولات تولیدی شرکت، تولید آدامس زعفرانی است که باعث نشاط آوری در مصرف کننده می شود و در هضم غذا نیز موثر است، همچنین این آدامس تولیدی بدون رنگ و طعم شیمیایی است و از کاهش دید در سالخوردگان جلوگیری می کند، ضد آلزایمر و افردگی است و باکتری ها و میکروب های دهانی را از بین می برد.

از دیگر محصولات تولیدی این شرکت می توان به تولید قرص جوشان زعفران و زرشک اشاره کرد که تولید این نوع از زعفران و زرشک نحوه استفاده از آنها را تسهیل می کند یعنی به راحتی در آب حل می شوند و دردسرهای گذشته آماده شدن را ندارند، زرشک نیز به مصرف کننده این اجازه را می دهد که به شکل های دیگری نیز از این ماده مغذی استفاده کنند یعنی آن را در آب حل کرده و در شربت، پودینگ و حتی کیک های خانگی استفاده کنند.

عرضه زعفران در بسته های دانش بنیان یکی دیگر از اقدامات شرکت است به طور مثال عرضه زعفران در بسته های سنتی ترمه دوزی شده، منبت کاری شده و جدید برای ارائه این محصول پرخاصیت خراسان جنوبی یکی از طرح هایی است که به تازگی در شرکت اجرایی شده است.

بسته بندی های شکیل و زیبا برای زعفران های تولیدی شرکت را به صورت جدی پیگیر م کنیم و تلاش خواهیم کرد طرح های دگری نیز ارائه کنیم.

پنجمین نمایشگاه و جشنواره ملی علم تا عمل به همت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تا 5 اسفندماه 193 در مصلی امام خمینی(ره) تهران برپاست.