با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ‌نخستین نشست معرفی دومین دوره مسابقات علوم اعصاب شناختی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری؛ به همت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری،‌ نخستین نشست معرفی دومین دوره مسابقات علوم اعصاب شناختی (مغزهای حیاط خلوت) در مدسه علامه حلی برگزار می‌شود.

در این برنامه که روز جمعه 22 اسفند ماه سال‌جاری در دبیرستان علامه حلی اولین آزمایشگاه علوم اعصاب شناختی افتتاح خواهد شد.

این برنامه به همت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی با همکاری پژوهشکده ریاضیات پژوهشگاه دانش‌های بنیادی و مدارس برتر کشور و در حال برنامه‌ریزی برای سال جدید است.

براساس این گزارش، مرحله مسابقات علوم اعصاب شناختی دانش آموزی در سال 92 با همکاری دبیرستان‌های برتر کشور و با معرفی 7 تیم برتر در مهر ماه 93 به پایان رسید و نتایج و دستاورد تیم‌های برتر بر روی وبسایت رسمی مسابقات قرارگرفته است. دانش آموزان علاقمند جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط شرکت در این مسابقات می توانند به آدرس www.cnch.ir مراجعه کنند.