کمپانی‌های خودروسازی به ساخت خودروهایی روی آورده‌اند که دوستدار محیط زیست باشند اما در این میان، موتورسیکلت‌هایی نیز تولید شده‌اند که برقی بوده و می توانند پاسخگویی نیاز مخاطبان باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، کمپانی های مختلفی که در زمینه تولید و عرضه موتورسیکلت و خودرو فعالیت دارند، در تلاشند تا با عرضه محصولات متفاوت بتوانند نگاه مخاطبان بیشتری را به خود جلب کنند. از ویژگی هایی که معمولا در تولید و ساخت موتورسیکلت ها مورد توجه قرار می گیرد، می توان مواردی مانند سرعت و همینطور شکل متفاوت آنها را نام برد.

موتور

در دهه های اخیر، کمپانی های خودروسازی به دنبال افزایش سرعت اما با استفاده از سوخت های دوستدار محیط زیست هستند به همین دلیل کمپانی های مختلف به خودروهای الکتریکی روی آورده اند. اما در این میان، موتورسیکلت هایی نیز تولید شده اند که برقی بوده و می توانند پاسخگویی نیاز مخاطبان باشند.

یکی از این موارد موتورسیکلت متفاوتی با نام LS-۲۱۸ است که محصول کمپانی Lightning بوده و از آن با عنوان پرسرعت ترین موتورسیکلت برقی دنیا یاد می شود. این موتورسیکلت نه تنها ظاهر زیبایی داشته بلکه سرعت شگفت انگیزی را نیز به خود اختصاص داده تا رکورددار موتورسیکلت های الکتریکی (برقی) باشد. عدد ۲۱۸ که در مشخصات این موتورسیکلت ذکر شده، دلیلی مبنی بر نمایش سرعت این موتورسیکلت و داشتن ۲۱۸ مایل بر ساعت یعنی۳۵۱ کیلومتر در ساعت است.

موتور

این موتورسیکلت انرژی در حدود ۲۰۰ اسب بخار تولید کرده و نیروی گشتاوری در حدود ۲۰۰ نیوتون متر و وزنی در حدود ۲۲۴ کیلوگرم دارد.