برگزاری سومین جشنواره زیست فناوری در اردیبهشت ماه 1394 تمامی کارگروههای ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی را درگیر خود کرده است تا مهم ترین رویداد سال را رقم بزند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، یکی از اقداماتی که ستاد توسعه زیست فناوری در روزهای پایانی سال 93 در تکاپوی انجام مراحل کاری آن بود، برگزاری سومین جشنواره زیست فناوری در اردیبهشت ماه امسال است که تمامی کارگروه های ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی را درگیر خود کرده بود.

این جشنواره که می توان به آن لقب مهم ترین رویداد حوزه زیست فناوری را داد با هدف نمایش توانمندی های حوزه زیست فناوری و عرضه محصولات تولیدی این حوزه برگزار می شود و شرکت های دانش بنیان محصولات و توانمندی های خود را به شیوه ای عرضه می کنند که شرکت های سرمایه گذار و بازار سرمایه را ترغیب به خرید محصول و عقد قرارداد با خود کنند.

به گفته دکتر قانعی، دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی، باید در سومین جشنواره زیست فناوری به گونه ای عمل کنیم که این جشنواره محل نمایش توانمندی حوزه زیست‌فناوری و اقتدار علمی و تجاری ایران باشد و همین موضوع نشان دهنده اهمیت این جشنواره برای ستاد توسعه زیست فناوری دارد.
اگر شرکت های دانش بنیان محصولات تولیدی خود را به خوبی و به شیوه ای درست نمایش دهند قطعا بازار سرمایه برای سرمایه گذاری قدم پیش خواهند گذاشت و توانمندی های این حوزه را به سرمایه گذاران و مردم شناسانده و اهمیت حوزه زیست فناوری را در جامعه نهادینه می کند.
سومین جشنواره زیست فناوری ایران به همت ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، 31 اردیبهشت تا 2 خردادماه 1394 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.