15 کارگاه تخصصی دستگاهی همزمان با برگزاری سومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناروی و نوآوری، دکتررضا اسدی‌فرد، دبیر سومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران، درباره برگزاری کارگاه های آموزشی در این نمایشگاه اظهار کرد: به منظور ارتقاء میزان آگاهی و دانش کارشناسان آزمایشگاه‌ها و همچنین محققین علاقه‌مند به علوم آزمایشگاهی، کارگاه‌های آموزشی متعددی در محل سومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران از چهارم تا هفتم اردیبهشت ماه 94 برگزار خواهد شد. 


به گفته وی کارگاه‌هایی نظیر معرفی انواع میکروسکوپی‌های SPM, TEM و SEM، آشنایی با انواع روش‌های کروماتوگرافی HPLC، GC و GC-MS، آشنایی با دستگاه پراش‌سنج اشعه ایکس (XRD) و اصول و کاربرد طیف سنجی SAXS، آشنایی با روش‌های آنالیز حرارتی و سطحی، اصول و کاربرد الکتروریسی و آشنایی با اصول و کاربرد طیف‌سنجی UV-VIS و FTIR از جمله عناوینی است که در این کارگاه‌ها تدریس می‌شوند.


اسدی فرد همچنین عنوان کرد: کارشناسان عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی می‌توانند با استفاده از اعتبار آموزشی آزمایشگاه‌شان به صورت رایگان در این کارگاه‌ها ثبت‌نام کنند. همچنین برای دانشجویان و یک نفر از هر شرکت حاضر در نمایشگاه، 20 درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.


علاقمندان برای ثبت نام در کارگاه ها و مشاهده جزئیات می توانند به سایت معاونت علمی به آدرس isti.ir یا به وبسایت نمایشگاه به آدرس www.iranlabexpo.ir مراجعه کنند.


سومین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران از 4 تا 7 اردیبهشت ماه 1394 به همت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در سالن شماره 40 و خلیج فارس نمایشگاه بین المللی تهران برپا خواهد شد.